| کد خبر: 128593 |

حوادث جاده‌ای استان سمنان ۱۹ مجروح برجای گذاشت/ ۲ نفر جان باختند

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه حوادث جاده ای در تعطیلات پایانی دومین هفته اردیبهشت ماه جاری ۱۹مجروح بر جای گذاشت، گفت: دو نفر در این حوادث جان باختند.

 

به گزارش مهر، سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته منتهی به هشتم اردیبهشت ماه، ۱۴فقره سانحه جرحی، ۱۰۰فقره واژگونی و دو فقره حادثه منجر به فوت به وقوع پیوست، ابراز داشت: از مجموع این حوادث ۱۰فقره واژگونی خودرو، شش حادثه به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و ۵۰درصد بی توجهی به جلو بوده است.

 

وی درباره حوادث منجر به فوت در استان سمنان طی تعطیلات پایان هفته، افزود: صبح روز پنج شنبه واژگونی تریلی در محور آرادان-سرخه به علت بی توجهی به جلو مرگ راننده ۳۲ ساله را رقم زد و همچنین واژگونی یک دستگاه پاترول در محور فرعی وامرزان دامغان به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه منجر به فوت دختر بچه ای هشت ساله به نام ستایش شد که پدر و مادرش نیز در این حادثه به شدت مجروح شدند.

 

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه وقوع ۱۶فقره حادثه جرحی و فوتی طی دو روز در استان نشان از عدم احتیاط رانندگان است، ابراز داشت: رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی و توجه به جلو عواملی است که می تواند سلامت سفر را تضمین کند که متاسفانه با وجود هشدارهای لازم هنوز این عوامل از سوی رانندگان رعایت نمی شود.

 

خسروجردی در ادامه تصریح کرد: خستگی و خواب آلودگی راننده بیشترین عامل تصادفات را در استان سمنان به خود اختصاص داده اند که اندکی صبر و شکیبایی و استراحت به وقوع درصد این حوادث را به حداقل کاهش خواهد داد.

 

وی افزود: توجه به علائم راهنمایی و رانندگی می تواند از وقوع بسیاری از حوادث این چنینی جلوگیری کند لذا از رانندگان تقاضا داریم توصیه های پلیس را جدی قلمداد کرده و با هوشیاری و تمرکز لازم به رانندگی ادامه دهند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.