| کد خبر: 177043 |

وزیر راه‌و‌شهرسازی در مراسم معارفه خود:

◄ قول می‌دهم بر روی اولویت‌های مردم و دولت تمرکز کنم

محمد اسلامی: بنده مهم‌ترین قولی که می‌توانم بدهم این است که به روی مسایلی تمرکز کنم که مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌ها مردم و دولت باشند.

تین نیوز

وزیر راه‌و شهرسازی در مراسم معارفه خود در بعد از ظهر امروز که در محل وزارت راه‌و شهرسازی و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و عباس آخوندی وزیر سابق راه‌وشهرسازی  برگزار شد،  عنوان کرد: بنده مهم‌ترین قولی که می‌توانم بدهم این است که به روی مسایلی تمرکز کنم که مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌ها مردم و دولت باشند.

محمد اسلامی در ادامه افزود: همان‌طور که مستحضرید بنده اواسط دولت آمده‌ام از همین‌رو نمی‌توانیم که بگوییم به دنبال یک کار متفاوت هستم. بلکه تلاش می‌کنم تعهداتی را که  وزارت راه‌وشهرسازی  نسبت به مردم دارد،  به پایان برسانم.

او با تاکید بر این که وزارت راه‌وشهرسازی باید پاسخگوی نیازهای مردم به حمل‌ونقل و شهرسازی باشد؛ گفت: اقدامات ما تمدن‌ساز است و بخش بزرگ آنچه که نماد موفق تمدن و نظام است به حوزه  وزرات راه‌و‌شهرسازی مرتبط می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که باید به صورت هم‌افزا بتوانیم کشور را از شرایط سخت تحریم به سلامت عبور بدهیم گفت: مقابله سرسختانه با تحریم یکی از ضروریات این وزارتخانه است.

او خاطرنشان کرد: صحبت‌های بسیاری در مورد برنامه‌هایم وجود دارد که در اسرع وقت، خواهم گفت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 0 0

    اقای اسلامی ،
    با سلام!
    همانطور که میدانید صنعت هوانوردی ما درگیر تحریم های فراوان هست و سفر های هوایی علاوه بر گران بودن ، دچار تاخیرات فراون و سن بالای ناوگان میباشد!
    بعنوان یک ایرانی از شما توقع داریم با ساخت راه آهن های سریع السریع با سرعت بالای 300 کیلومتر بر ساعت مشکل سفر های برون شهری مردم را کاهش دهید!
    قطعا با مدیریت جهادی و استفاده از سرمایه بخش خصوصی و مردم همیشه در صحنه میتوانید این کار را در مدت وزارتتان انجام دهید!
    امید است با انجام این پروژه تردد ملت شریف ایران به شهر های زیارتی و سیاحتی ، مرزی و جزایر زیبای خلیج فارس سهل و آسان گشته و قطار هایی در طراز شان کشور ایران و با سرعتی مشابه قطار های تندرو ژاپن بکارگیری شود!
    و من الله توفیق