| کد خبر: 256375 |

مجموعه فرودگاهی کیش در سطح بین المللی تأثیرگذار باشد

جزیره کیش جزء معدود شهرهای کشورمان است که دارای مجموعه عظیم فرودگاهی است و ساخت ترمینال جدید این فرودگاه با همت و تلاش مهندسان جوان و زحمتکش کشورمان و با بکارگیری دستاوردهای شرکت های دانش بنیان داخلی، از نظر حجم و گستردگی کاری، ستودنی و قابل تحسین ست.

تین نیوز

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ساخت ترمینال جدید فرودگاه کیش از نظر حجم و گستردگی کار، ستودنی و باورنکردنی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به همراه سعید پورزادی سرپرست سازمان سازمان منطقه آزاد کیش از برخی پروژه های عمرانی کیش از جمله ترمینال جدید فرودگاه، ورزشگاه المپیک و باند جنوبی فرودگاه بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان درحاشیه این بازدید گفت: جزیره کیش جزء معدود شهرهای کشورمان است که دارای مجموعه عظیم فرودگاهی است و ساخت ترمینال جدید این فرودگاه با همت و تلاش مهندسان جوان و زحمتکش کشورمان و با بکارگیری دستاوردهای شرکت های دانش بنیان داخلی، از نظر حجم و گستردگی کاری، ستودنی و قابل تحسین ست.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: این مجموعه فرودگاهی که به تازگی ترمینال جدید نیز به آن افزوده شده است می تواند در آینده به عنوان یکی از راه های بسیار موثر برای ایجاد ارتباط و حمل و نقل هوایی در کریدور شمال به جنوب نقش آفرینی کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: امیدوارم مجموعه فرودگاهی کیش تاثیر خودش را نه تنها در سطح ملی بلکه در سطوح بین المللی و منطقه ای بگذارد و روابط همه جانبه را در حوزه های مختلف با کشورهای همسایه ایجاد کند.

وی با بیان این که اتفاق تازه و نویی در جزیره کیش رخ داده است، تاکید کرد: زیرساخت هایی که در راستای تقویت حوزه گردشگری در جزیره کیش تدارک دیده شده ظرفیت های خوبی ایجاد کرده که به آن خوشبین هستم و اعتقاد دارم روند توسعه جزیره کیش به سمت و سویی می رود که مورد انتظار است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، رشد و توسعه گردشگری را نیازمند توسعه متوازن در همه زمینه ها از جمله در حوزه حمل و نقل و فرودگاه دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه برای هر کدام از مناطق آزاد اولویت هایی در نظر گرفته شده است و ماموریت جزیره کیش نیز گردشگری است از این رو ایجاد زیر ساخت های گردشگری، نشان دهنده روند توسعه جزیره کیش به این سمت و سو است که به آینده آن خیلی خوشبین هستم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به زیرساخت های ورزشی جزیره کیش و نقش تاثیر گذار آن در جذب گردشگر تاکید کرد: مجموعه های ورزشی کیش این امکان و فرصت را می دهد تا تیم های ورزشی و ورزشکاران به جای برگزاری اردوهای تدارکاتی خود در سایر کشورها، مهمان جزیره کیش باشند.  

وی در پایان از اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی و زیر ساختی قدردانی و تلاش های بخش خصوص و دولتی در آبادانی کیش را مثبت ارزیابی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.