| کد خبر: 249069 |

اتصال محور فین به بزرگراه بندرعباس - سیرجان نیازمند تزریق اعتبار

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان هرمزگان، وضعیت پروژه‌ بهسازی محور فین و اتصال به بزرگراه بندرعباس- سیرجان را تشریح کرد.

تین نیوز
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، وضعیت پروژه بهسازی محور فین و اتصال به بزرگراه بندرعباس - سیرجان را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا محمدی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با بیان اینکه تعریض و بهسازی از اقداماتی است که به طور جاری در حوزه نگهداری راه ها انجام می شود، گفت: طول کل محور فین از دوراهی فین تا شهر فین 38 کیلومتر است.

وی افزود: در سنوات گذشته عملیات تعریض و بهسازی محور به طول 17 کیلومتر از مسیر، حدفاصل محدوده روستای مزراع تا بعد از روستای رضوان انجام شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تعریض و بهسازی ادامه محور به طول 11 کیلومتر در حال انجام است. پیشرفت فیزیکی کل پروژه فعلی نیز بیش از 50 درصد است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان اظهارکرد: همچنین در محور مذکور قراردادی جهت اجرای 6 کیلومتر روکش آسفالت منعقد و عملیات اجرایی آغاز و تاکنون 4.5 کیلومتر انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه، اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان نیاز است، گفت: این پروژه از سال 98 آغاز شده و جزء پروژه های شاخص و در اولویت است. با توجه به اینکه بزرگراه بندرعباس به سیرجان جز راه های شریانی و پرتردد است، اتصال محور فین به این بزرگراه دارای اهمیت است.

محمدی تاکید کرد: امیدواریم با تامین اعتبار تا پایان سال جاری این پروژه به اتمام رسیده و مردم از آن بهره ببرند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.