| کد خبر: 263614 |

هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار می شود

بزرگترین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور همزمان با هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود.

تین نیوز

بزرگترین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور همزمان با هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بزرگترین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور همزمان با هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت صنعت و معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی اتحادیه ها و انجمن های مرتبط از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آذرماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

غلامرضا رضائیان دبیراجرایی نمایشگاه، گفت: نمایشگاه ها به منظور نمایش دستاوردهای نوین در فضای رقابتی برگزار می شود و این نمایشگاه به دلیل مشارکت کلیه بازیگران این صنعت اعم از دولتی و خصوصی و رونمایی از محصولات جدید از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی تصریح کرد: اگر قرار است دوره ای از رونق و رشد اقتصادی صنعت حمل و نقل را تجربه کنیم از مهم ترین شاخص های این رونق برگزاری منظم، با محتوا و رقابتی بودن این رویداد است.

به گفته وی، از رویکردهای اصلی این رویداد مهم کشور توجه به بخش های خصوصی خصوصاً شرکت های دانش بنیان در ارائه راه حل های مناسب برای برطرف کردن نیازهای بخش دولتی است. همچنین با توجه به توانمندی های شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها به منظور مشارکت حداکثری برنامه های حمایت مالی و تسهیلات برای این گروه های فناور در نظر گرفته شده است.

دبیر اجرایی هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور افزود: به منظور بالا بردن بار علمی این رویداد از کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزشی دعوت به عمل می آید که شرکت در این دوره ها نیز رایگان است.

وی از مزایای این دوره از نمایشگاه را هم زمانی برگزاری هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: از دیگر برنامه های نمایشگاه پذیرش هیئت های تجاری خارجی است که به جهت تسهیل و بازدید از نمایشگاه شرایطی مهیا شده که با هماهنگی هزینه های هتل مهمانان خارجی توسط دبیرخانه اجرایی انجام می پذیرد. در حال حاضر از کشور روسیه، فرانسه، چین و اسپانیا بصورت مستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته وی، همراهی و همدلی بخش خصوصی و دولت موجب بالندگی صنعت، حمل ونقل و لجستیک و ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات این صنعت در فضای رقابتی می گردد. این نمایشگاه فرصتی جهت گفتگوهای تجاری، انتقال تجربیات، ارزیابی عملکردها و تصویرسازی مطلوب از آینده این صنعت استراتژیک کشور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.