| کد خبر: 251580 |

نخستین همایش فرصت ها و چالش های شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها برگزار می شود

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از برگزاری نخستین هم اندیشی فرصت ها و چالش های شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها در تاریخ 19 بهمن ماه جاری خبر داد

تین نیوز

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از برگزاری نخستین هم اندیشی فرصت ها و چالش های شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها در تاریخ 19 بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، حسن خوشخو گفت: این هم اندیشی با هدف آسیب شناسی و تبادل راهکار و ایده در خصوص امور مشترک ایرلاین و فرودگاه در تاریخ 19/11/1401 برگزار می شود.

وی افزود: راهکارهای ایجاد توازن بین ایمنی و اقتصاد عملیات هوانوردی جهت رسیدن به رشد پایدار و همچنین راهکارهای افزایش بهره وری و خدمات فرودگاهی وکاهش زمان تاخیر در عملیات فرودگاهی و فرودگاه هوشمند از جمله محورهای هم اندیشی مذکور به شمار می رود.

به گفته خوشخو، عملکرد مشترک عملیات پرواز با حوزه ناوبری هوایی و فرودگاهی، مقررات هوانوردی و بررسی چالش های مقرراتی در عملکرد مشترک، رویکرد پیشگیرانه در وقوع حوادث و سوانح در محیط فرودگاه و ایمنی پرواز و سیستم های مونیتورینگ فرودگاهی از دیگر محورهای هم اندیشی فرصت ها و چالش های شرکت های هواپیمایی و فرودگاه هاست.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: در این هم اندیشی طرح اضطراری و سرویس امداد و نجات، طرح های پروازی و سطوح بی خطری پرواز، مدیریت جریان ترافیک هوایی، هواشناسی و سرویس های هواشناسی و همچنین نقش عوامل انسانی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.