| کد خبر: 158172 |

تین‌نیوز گزارش می‌دهد:

◄ خبرهایی از نمایشگاه لوازم‌ یدکی خودرو سئول (KOAA Show)

نمایشگاه لوازم‌یدکی خودرو سئول (KOAA Show) اولین بار در سال 2004 به‌صورت سالانه برگزارشده است. نمایشگاه لوازم‌یدکی خودرو یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری صنایع خودرو در کره جنوبی بوده که آمار بیشترین مشارکت‌کننده را به خود اختصاص داده و جذب خریداران متعدد از سراسر دنیا، ارائه خدمات سفارشی طبق نیاز شرکت‌کنندگان و مشتریان به‌عنوان مزیت‌های این رویداد مطرح‌شده است.

تین نیوز

نمایشگاه لوازم‌ یدکی خودرو سئول (KOAA Show) اولین بار در سال 2004 به‌صورت سالانه برگزارشده است. نمایشگاه لوازم‌ یدکی خودرو یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری صنایع خودرو در کره جنوبی بوده که آمار بیشترین مشارکت‌کننده را به خود اختصاص داده و جذب خریداران متعدد از سراسر دنیا، ارائه خدمات سفارشی طبق نیاز شرکت‌کنندگان و مشتریان  به‌عنوان مزیت‌های این رویداد مطرح‌شده است.  

گروه کالایی نمایشگاه مذکور شامل محصولات مختلف خودرویی ازجمله خودروهای خودکار الکتریکی، محصولات محافظت از خودرو برای صاحبان خودرو، محصولات مرتبط با طراحی داخلی و بیرونی خودرو بوده است.

دوره قبل این نمایشگاه با حضور 344 مشارکت‌کننده از هفت کشور که شامل 248 شرکت داخلی و 60 شرکت بین‌المللی ( از کشورهایی نظیر چین، هند، ژاپن، تایوان، هنگ‌کنگ، جمهوری چک و..) و 13186 بازدید کننده برگزار شده است که 12320 نفر آن‌ها از کره جنوبی و  866 نفر آن‌ها از کشورهای دیگر بوده‌اند.

در سال 2018 فضای مورد نظر برای این رویداد 18000 مترمربع و با حضور 500 مشارکت‌کننده خواهد بود.

بخش‌های مختلف این نمایشگاه در دوره جدید به شرح زیر است:

قطعات و مواد: موتور، انتقال قدرت، فرمان، ترمز، تهویه مطبوع، بلبرینگ، پیچ و مهره، هواکش، لاستیک، لوله، فولاد، رنگ، سیلیکون، پلیمر

خودرو الکتریکی و الکترونیک: خودروی الکتریکی، باتری، سیستم مدیریت باتری، شارژ، موتور، اینورتر، حس‌گر

لوازم جانبی: زنجیر چرخ، باربند، آفتاب‌گیر، کفی، روکش صندلی، آیینه بغل، تایر، کمک‌فنر، دیسک، خوشبو کننده هوا

تعمیر، تجهیزات و امکانات: رادیاتور، تراز چرخ‌ها، خشک‌کن حرارتی، اشعه ایکس، آنالیزور، تستر باتری، دستگاه جوش، خط مونتاژ، دستگاه حکاکی لیزر، رباتیک

سرگرمی: دزدگیر خودرو، دوربین دید عقب، GPS مسیریابی، سیستم صوتی تصویر، تلویزیون و یخچال خودرو، بلندگو

این رویداد فرصت منحصربه‌فردی برای گرد هم آوردن مشارکت‌کنندگان و خریداران نمایشگاه لوازم‌ یدکی خودرو سئول را فراهم خواهد کرد تا شرکای تجاری بالقوه خود را پیدا کنند. ضمن این‌که با وجود این برنامه خریداران بین‌المللی می‌توانند تأمین‌کنندگان را طی برنامه‌های از پیش تعیین‌شده ملاقات کرده و مذاکرات خود را انجام دهند.

visual_txt

 

نمایشگاه لوازم‌ یدکی خودرو 27-25 مهرماه سال آینده در سئول برگزار خواهد شد. اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.