| کد خبر: 266437 |

حجم پروژه‌ های مسکن آغاز شده در استان‌ ها بی‌ سابقه است

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، حجم پروژه های مسکن آغاز شده در استان ها را نسبت به آنچه در سال ها و حتی دهه های گذشته در اداره های استانی انجام می شد، بی سابقه برشمرد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، حجم پروژه های مسکن آغاز شده در استان ها را نسبت به آنچه در سال ها و حتی دهه های گذشته در اداره های استانی انجام می شد، بی سابقه برشمرد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی در مراسم اختتامیه نشست آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی، عاملان ذیحساب این سازمان در اداره های کل راه و شهرسازی را نمایندگان امینی خواند که وظیفه حفظ بخشی از اموال دولت برعهده آنهاست.

وی گفت: حجم پروژه های مسکن که در استان ها آغاز شده، نسبت به آنچه در سال ها و حتی دهه های گذشته در ادارات استانی انجام می شد بی سابقه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این حجم از کار هم مایه مباهات است و هم نیاز به نظارت مضاعف در تطبیق هزینه ها با قوانین و مقررات، تامین اعتبارات و مستندسازی اسناد دارد و نمی توان به این کار فقط به عنوان یک تکلیف اداری نگاه کرد، بلکه این حجم از کار نیاز به سیستم، فرایند و سازوکار دقیق دارد.

مالکی با اشاره به اینکه نزدیک به یک هزار پروژه آماده سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور تعریف شده است، تاکید کرد: به طور قطع اولویت همه ما در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، تسریع در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن است و باید بدانیم که اتمام سریع تر این پروژه ها حتی به اندازه یک روز، به معنای حل مشکل مسکن یک خانواده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: عاملان ذیحساب در استان ها، دبیر هیات نمایندگی در استان هستند و در مباحث واگذاری، بررسی های کارشناسی در مستندسازی ها بر عهده آنهاست.

برپایه این گزارش، تلاش برای تحقق درآمد استان ها، استقلال در نظارت، تخصص کارشناسان حوزه ذیحسابی، شناخت دقیق مقررات و ضوابط در بحث قراردادها، تلاش برای وصول مطالبات و کمک به حذف بندهای گزارش حسابرسی مجمع از طریق گزارش دهی های دقیق، از جمله دیگر مواردی بود که مالکی به آنها اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.