| کد خبر: 265502 |

خلع ید یک انبوه‌ ساز به دلیل روند کند عملیات اجرا در نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در جریان بازدید از یک پروژه در فاز ۵ جنوبی پردیس، گفت: پس از صدور آخرین اخطارهای شرکت عمران پردیس به سازنده پروژه رکن اسکان بین الملل فاز ۵ جنوبی و مشاهده ادامه روند کند عملیات‌های عمرانی، خلع ید این انبوه‌ساز در دستور کار واحد حقوقی شرکت عمران قرار گرفت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در جریان بازدید از یک پروژه در فاز ۵ جنوبی پردیس، گفت: پس از صدور آخرین اخطارهای شرکت عمران پردیس به سازنده پروژه رکن اسکان بین الملل فاز ۵ جنوبی و مشاهده ادامه روند کند عملیات های عمرانی، خلع ید این انبوه ساز در دستور کار واحد حقوقی شرکت عمران قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس پس از بازدید صبح امروز ۲۱ آذر از پروژه رکن اسکان بین الملل فاز ۵ جنوبی پردیس، گفت: در ماه های گذشته پیمانکاران کم کار متعددی تعیین تکلیف و سازندگان خوش نام جایگزین شدند که نمونه ویژه آن را در فاز ۱۱ پردیس شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: هم اکنون در ادامه برخورد با سازندگان غیرمتعهد و همچنین پیرو اخطار جدی دادستانی پردیس به برخی از پیمانکاران از جمله شرکت رکن اسکان بین الملل، از امروز برخورد قضایی با این شرکت رسما به جریان افتاد و به زودی کارگاه پروژه تحویل شرکت دیگری خواهد شد.

محبت خواه افزود: برخی از واحدهای مسکن مهر سال هاست که تحویل مالکان نشده و هیچ گونه تاخیری پذیرفتنی نیست. با تاکید دادستان پردیس، عدم اجرای تعهد مصداق بارز تضییع حقوق بیت المال است. در همین راستا در برخورد با کم کارها هیچ گونه مماشاتی در کار نخواهد بود و هر پیمانکاری که طبق تعهدات خود عمل نکند، برخورد با آن شرکت در دستور کار قرار می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.