| کد خبر: 264589 |

مترو پرند و بیش از ۴۰۰۰ واحد مسکن مهر آماده افتتاح شد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام رفع نواقص مترو و تکمیل مسکن مهر آن شهر جدید، گفت: مترو و بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند تکمیل شده و آماده افتتاح است.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام رفع نواقص مترو و تکمیل مسکن مهر آن شهر جدید، گفت: مترو و بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند تکمیل شده و آماده افتتاح است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند به تشریح روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تازه ترین وضعیت متروی پرند پرداخت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام اینکه ۴ هزار و ۳۰۰  واحد مسکن مهر، تکمیل و بهره برداری شده و متروی پرند نیز رفع نقص شده و آماده بهره برداری است، گفت: در موضوع نهضت ملی مسکن، تامین زمین ۳۱ هزار واحد مسکونی انجام و عملیات اجرایی ۲۳ هزار واحد آغاز شد.

صیادی ادامه داد: ۸ هزار واحد دیگر نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند نیز در مرحله تعیین پیمانکار است که به زودی وارد مرحله ساخت و ساز خواهد شد.

وی در خصوص متروی پرند، اعلام کرد: تمامی نواقص متروی پرند رفع شده و آماده افتتاح و مسافرگیری است.

صیادی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند، اعلام کرد: ۴ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند هم اکنون تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

به گفته وی، یک مرکز بهداشتی-درمانی در همکاری با مرکز اورژانس و یک بوستان و همچنین یک مجموعه تجاری در محله کم برخوردار در شهر جدید پرند تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.