| کد خبر: 259515 |

۲۸۰۰ واحد مسکونی و متروی شهر جدید پرند به زودی افتتاح می‌ شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از راه‌ اندازی مرکز تماس در آن شرکت خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی و متروی شهر جدید پرند به زودی افتتاح می‌ شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از راه اندازی مرکز تماس در آن شرکت خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی و متروی شهر جدید پرند به زودی افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند به تشریح برخی از اقدامات آن شرکت در پاسخگویی به مردم در آن شهر جدید پرداخت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از راه اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به متقاضیان مسکن خبر داد و گفت: شرکت عمران شهر جدید پرند به منظور شفافیت و پاسخگویی به مردم و متقاضیان مسکن و رفع سایر مشکلاتی که در حوزه عملکرد شهرهای جدید است مرکز تماس را راه اندازی کرده است. در این مرکز تماس روزانه و میانگین ۲۰۰ پیام پاسخ داده می شود.

صیادی ادامه داد: غیرحضوری کردن خدمات از دیگر اقداماتی است که شرکت عمران شهر جدید پرند آن را در برنامه قرار داده است.

به گفته این مقام مسئول از مهمترین اقداماتی که شرکت عمران شهر جدید پرند در برنامه قرار داده است، افتتاح متروی پرند در ماه های آتی و همچنین بهره برداری از ۲هزار و ۸۰۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر است که به زودی تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرسازی جامع نگر در دستور کار و برنامه های شرکت عمران شهر جدید پرند است و این شرکت در اهداف کلان خود ساخت مسکن را در کنار شهرسازی در برنامه قرار داده است.

صیادی همچنین از برنامه قریب الوقوع آن شرکت برای نصب دوربین در پروژه های در حال اجرای نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند خبر داد و افزود: دوربین ها برای تسهیل ارتباط با مردم و ارایه تصویری شفاف از روند اجرای پروژه ها به زودی نصب خواهد شد و مورد استفاده قرار می گیرد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.