| کد خبر: 262407 |

اختصاص ۲۵ درصد قیر مصرفی توسط شهرداری‌ ها به بافت‌ های ناکارآمد شهری

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام حمایت از شهرداری های شهرهای دارای برنامه اقدام مشترک مصوب، گفت: مقرر است تا سازمان شهرداری ها طبق دستورالعمل نحوه هزینه کرد قیر مصرفی، حداقل ۲۵ درصد قیر در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ را برای بافت های ناکارآمد شهری اختصاص دهد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام حمایت از شهرداری های شهرهای دارای برنامه اقدام مشترک مصوب، گفت: مقرر است تا سازمان شهرداری ها طبق دستورالعمل نحوه هزینه کرد قیر مصرفی، حداقل ۲۵ درصد قیر در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ را برای بافت های ناکارآمد شهری اختصاص دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت بازآفرینی شهری ایران، جلسه ای به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون جلسه پنجاه و ششم ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار و دستورکار جلسه آتی با حضور  محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، سید سجاد انوشه معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری و دهیاری های کشور، محمد جوانمردی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری ها و رضا مهدی زاده مدیرکل دفتر توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

به گفته آئینی در این جلسه مقرر شد، شرکت بازآفرینی شهری ایران اطلاعات رقومی (GIS) بافت های  ناکارآمد شهری را به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کند.

اختصاص حداقل ۲۵ درصد قیر مصرفی توسط شهرداری ها به بافت های ناکارآمد شهری

وی ادامه داد: همچنین قرار بر این شد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور طبق دستورالعمل نحوه هزینه کرد قیر مصرفی، حداقل ۲۵ درصد قیر در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ را برای بافت های ناکارآمد شهری اختصاص دهد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی از دیگر مصوبات این جلسه می توان به پیگیری موضوع بازنگری در شرح خدمات تهیه و تدوین طرح های هادی روستایی برای روستاهای واقع در حریم شهرها مبتنی بر مقتضیات روستاهای یاد شده توسط شورای عالی شهرسازی و معماری اشاره کرد.

همچنین در این جلسه بارگذاری اطلاعات، برنامه اقدام مشترک و عملکرد در بافت های ناکارآمد شهری در سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری توسط شهرداری ها از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر این مقرر شد سازمان  شهرداری ها و دهیاری های کشور و شرکت بازآفرینی شهری ایران تدابیر حمایتی و تشویقی از شهرداری های شهرهای دارای برنامه اقدام مشترک مصوب را در اولویت کاری خود قرار دهند.

در این جلسه مقرر شد، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شرکت بازآفرینی شهری ایران، تدابیر حمایتی و تشویقی از شهرداری های شهرهای دارای برنامه اقدام مشترک مصوب را در اولویت کاری خود قرار دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.