| کد خبر: 259006 |

وزیر راه و شهرسازی: بیش از هزار واحد متخلف مشاور املاک در کشور پلمب شد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نظارت دقیق و همه جانبه بر بازار مسکن، گفت: در همین ارتباط بیش از هزار واحد مشاور املاک متخلف در سراسر کشور شناسایی و پلمب (مهر و موم) شده است.

تین نیوز

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نظارت دقیق و همه جانبه بر بازار مسکن، گفت: در همین ارتباط بیش از هزار واحد مشاور املاک متخلف در سراسر کشور شناسایی و پلمب(مهر و موم) شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهرداد بذرپاش روز سه شنبه در جریان سفر استانی رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران شهر یاسوج ضمن تاکید بر اینکه نظارت بر بازار مسکن یکی از اولویت های دولت است، اظهار کرد: با دستور رییس جمهور بر بازار مسکن به صورت جدی و مستمر نظارت می شود.

وی با تاکید بر اشاره به اقدامات موثر در جهت کاهش، تعدیل و تثبیت قیمت مسکن، گفت: فعالان حوزه مسکن به خصوص مشاورین املاک باید دارای مجوز باشند تا مردم برای تهیه مسکن دچار مشکل و سختی نشوند.

وی ادامه داد: برخی از مشاورین املاک(بنگاه های خرید و فروش ملک) برای دریافت مجوز ساخت واحدهای مسکونی اقدام می کنند در حالی که یا ساخت و سازی انجام نمی دهند و یا مسکن ساخته شده را به بازار عرضه نمی کنند که در واقع این اقدام نوعی احتکار در بازار مسکن محسوب می شود.

رییس جمهور و اعضای هیات دولت در ششمین مقصد از دور دوم سفر های استانی به منظور انجام سفری ۲ روزه، صبح دوشنبه (۲۶ تیر) وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.

طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه افتتاح شده و یا در حال بهره برداری است.

در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه محور در بخش های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت ها و شتاب بخشی به روند توسعه ای این استان به تصویب رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.