| کد خبر: 245654 |

در مکاتبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ابلاغ شد؛

◄ تهیه پیوست کاهش خطر برای تمامی طرح‌های توسعه و عمران

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با رییس سازمان مدیریت بحران کشور و مدیرکل دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران مصوبه شورا را با موضوع ضرورت تهیه پیوست کاهش خطر برای تمامی طرح‌های توسعه و عمران، ابلاغ کرد.

تین نیوز

 دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و کاظمیان مدیرکل دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران مصوبه شورا را با موضوع ضرورت تهیه پیوست کاهش خطر برای تمامی طرح‌های توسعه و عمران ، ابلاغ کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در متن مصوبه آمده است: شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه  مورخ ۱۳ تیر ۱۴۰۱ به پیشنهاد نماینده سازمان مدیریت بحران کشور، و بنا بر  بند (ح)  ماده  ۱۳  قانون مدیریت بحران کشور مقرر کرد در تهیه و تدوین کلیه طرح‌های توسعه و عمران نسبت به تهیه پیوست کاهش خطر اقدام شود.

دستورالعمل و الزامات مطالعات کاهش خطر توسط سازمان مدیریت بحران تدوین و ارائه شده و پس از تائید کمیته فنی شماره پنج ( با توجه به مصوبه قبلی شورایعالی درخصوص نگرش و روش نوین تهیه طرح‌های توسعه و عمران "جامع" شهر)  در تهیه طرح های توسعه و عمران ملاک عمل قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.