| کد خبر: 238451 |

آزمایشگاه مکانیک پاک توان کنترل کیفیت واحدهای نهضت ملی مسکن دارد

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک پاک از اعلام آمادگی این شرکت برای کنترل کیفیت واحدهای نهضت ملی مسکن و ارائه آن به شورای عالی مسکن خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک پاک از اعلام آمادگی این شرکت برای کنترل کیفیت واحدهای نهضت ملی مسکن و ارائه آن به شورای عالی مسکن خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مجید کیانپور در نشست خبری حاشیه پنجمین نمایشگاه حمل و نقل با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک پاک هزار و ۲۰ شعبه در سراسر کشور دارد، گفت: ۲۳ درصد بازار ژئوتکنیک کشور در اختیار این شرکت است و به ۳۷ دستگاه خدمات رسانی می کند. در پروژه های وزارتخانه های راه، سمت، نیرو و نفت مشارکت دارد.

وی افزود: تعداد انواع آزمایش های موجود در سبد خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک پاک ۵۶۰ نوع آزمایش است که تا پایان امسال به ۶۰۰ نوع می رسد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک پاک گفت: با سازمان راهداری و شرکت ساخت توسعه زیر بنای حمل و نقل برای پایش شریان های اصلی کشور همکاری داریم که سالانه ۷۰ تا ۷۲ هزار کیلومتراز راههای کشور پیمایش می‌شود.

دستگاههایی که در اختیار این شرکت است اقتصادی ترین حالت را برای نگهداری شریان های اصلی در اختیار کارفرمایان قرار می دهد.

کیانپور افزود: با همکاری سازمان راهداری علاوه بر راههای اصلی ۴۰ کیلومتر راه فرعی پیمایش می شود.

وی درباره کنترل ساخت و سازهای مسکن گفت: آمادگی خود را برای کنترل کیفی ساخت و سازها در طرح نهضت ملی مسکن به شورای عالی مسکن اعلام کرده ایم. آزمایشگاه فنی و مکانیک پاک برای کنترل کیفی این یک میلیون واحد در سال آمادگی کامل دارد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک پاک در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره بررسی فرونشست محورهای شریانی کشور افزود: دستگاههایی که در اختیار این شرکت قرار دارد با سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت و عمق ۳۰ سانتیمتر از محور را شناسایی می کند و وضعیت فیزیکی محور را به دستگاه اجرایی کارفرما اعلام خواهد کرد که در صورت خرابی محور و نیاز به مرمت، موضوع را به دستگاه کارفرما اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: در برخی نقاط از محورها ممکن است پدیده نشست یا رانش اتفاق افتاده باشد که به سازمان راهداری گوشزد خواهیم کرد. همچنین تفاهم نامه ای با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی امضا کرده ایم که دستورالعمل شناسایی فرونشست را این مرکز تنظیم کرده و در اختیار آزمایشگاه فنی و مکانیک پاک قرار می دهد.

کیانپور در خصوص همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک پاک با وزارت نفت گفت: ۱۹ فاز از ۲۳ فاز پارس جنوبی با همکاری وزارت کنترل کیفی کرده ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.