| کد خبر: 229611 |

۱۱ هزار ‌ و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در پرند در حال ساخت است

مدیرعامل شهر جدید پرند با اعلام تعیین تکلیف سهمیه ۲۶ هزار واحدی ملی مسکن در پرند از فعال بودن کارگاه ساخت ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در پرند خبرداد.

تین نیوز

مدیرعامل شهر جدید پرند با اعلام تعیین تکلیف سهمیه ۲۶ هزار واحدی ملی مسکن در پرند از فعال بودن کارگاه ساخت ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در پرند خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «محسن وطن خواهی» در مراسم بازدید از پروژه طرح اقدام ملی مسکن در اراضی ۱۳۰ هکتاری پرند، افزود: سهمیه طرح اقدام ملی مسکن در پرند ۲۶ هزار واحد است که هم اکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد فعال است.

مدیرعامل شهر جدید پرند ادامه داد: با موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری 15 هزار واحد در اراضی الحاقی نیز احداث خواهد شد که طراحی و آماده سازی آن انجام شده است.

وطن خواهی افزود: پرونده مسکن مهر پرند با تامین خدمات زیربنایی و روبنایی به زودی بسته می شود.

وی اقدامات شهر جدید را به منظور دسترسی به شهرهای پیرامون و تسهیل در تردد به ویژه مترو، مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش ایرنا، اکنون بخش عمده‌ای از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تکمیل شده تحویل مردم داده شده و تا پایان فعالیت دولت مختومه خواهد شد.

تعدادی از این واحدها باقی مانده است که بلامعارض و بدون متقاضی است و  نزدیک به ۲۵ هزار واحد نیمه تمام در کشور وجود دارد که اغلب در مرحله نازک‌کاری و نصب انشعاب‌ها قرار دارد.

اصفهان بعد از تهران دومین استان از نظر تعداد واحد مسکن مهر محسوب می شود و از ابتدا ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان شروع شد و به جز ۲ طرح که مشکل‌دار بود بقیه با تلاش مسوولان به اتمام رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.