| کد خبر: 218394 |

پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان امسال بسته می‌شود

استاندار تهران گفت: دولت همه توان خود را به کار گرفته تا پرونده مسکن مهر در استان تهران را تا پایان امسال به سرانجام برساند.

تین نیوز

استاندار تهران گفت: دولت همه توان خود را به کار گرفته تا پرونده مسکن مهر در استان تهران را تا پایان امسال به سرانجام برساند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: بیش از ۸۵ هزار واحد مسکونی مهر در پرند و پردیس در دست اجرا قرار گرفته‌اند و دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پایان سال ۱۳۹۹، منازل را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وی افزود: کسانی که از چندین سال قبل هزینه‌ای را پرداخت کرده و هنوز خانه‌ای را تحویل نگرفته‌اند، مطالبه و گلایه حقی در مورد تأخیر ساخت این منازل و هزینه روز افزون آن دارند.

استاندار تهران گفت: عواملی مانند تورم، افزایش قیمت مصالح ساختمانی و کارگر و تأمین زیر ساخت‌هایی مثل آب، برق و گاز دست به دست هم داده‌اند تا تأخیر قابل توجهی در اجرا و تحویل مسکن مهر ایجاد شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: آنچه مسلم است، اتمام مراحل کار و تحویل چندین هزار مسکن مهر متقاضیان در آینده نه چندان دور است.

هرنوع دریافت هزینه مازاد در پرند غیر قانونی است

استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها، مدیران عامل شهر‌های جدید از جمله پرند و پردیس درخواست افزایش قیمت را داشته‌اند که در شورای مسکن بناست بار دیگر مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان هزینه را پرداخت کرده‌اند و بنا بود در موعد مقرر منازل در اختیار آنان قرار گیرد که گرانی مصالح ساختمانی و تورم مانع از آن شد.

محسنی بندپی ادامه داد: بر اساس بررسی عادلانه به این نتیجه رسیده‌ایم که نباید افزایش قیمت به متقاضیان که اغلب از اقشار متوسط به پایین جامعه هستند، تحمیل شود.

استاندار تهران بر لزوم حمایت از متقاضیان تأکید کرد و گفت: سیاست‌های دولت در قالب اقدام ملی مسکن نیز در همین راستا و برای حمایت از متقاضیان مسکن در دهک‌های پایین جامعه است و از همین رو باید تدبیری اتخاذ کرد که به متقاضیان بار اضافی تحمیل نشود.

گفتنی است؛ مسکن مهر شهر‌های پرند و پردیس از زمان دولت نهم آغاز به کار کرد، اما همچنان تعداد قابل توجهی از این واحد‌های مسکونی به متقاضیان تحویل نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.