| کد خبر: 213552 |

۵ پل سواره رو در حال بهسازی هستند

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۵ دستگاه پل سواره رو در تهران در حال مقاوم سازی و بهسازی هستند، گفت: فعلا برنامه ای برای بهسازی پل کالج نداریم.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۵ دستگاه پل سواره رو در تهران در حال مقاوم سازی و بهسازی هستند، گفت: فعلا برنامه ای برای بهسازی پل کالج نداریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای ۵ دستگاه پل شامل پل های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همت با رودخانه کن، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید سلیمانی با بزرگراه شهید حقانی، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همت با بزرگراه شیخ فضل الله، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همت با خیابان گاندی و همچنین تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید آوینی با خطوط مترو و راه آهن در حال انجام است، گفت: پل های تهران به صورت مستمر در طول سال مورد بررسی قرار می گیرند و و براساس اولویت و اعتبارات هر ساله بازسازی آنها در دستور کار قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پل کالج در اولویت بهسازی قرار گرفته است، اظهار داشت: برای سال جاری برنامه‌ای برای بازسازی این پل وجود ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص شکایت هایی که از جانب برخی موتورسواران از بروز حادثه روی پل های سواره رو تهران صورت گرفته است، اعلام کرد: ورود موتور سواران به بسیاری از پل های سواره رو و تونل های تهران ممنوع است و موتور سواران به علائم هشداری ابتدای ورود به پل ها توجه نمی کنند و متاسفانه برخورد انضباطی هم صورت نمی گیرد.

وی افزود: شاید برخی موتورسواران به این مساله توجه نکرده باشند که ورودشان به پل کریمخان و پل کالج ممنوع است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در رابطه با وضعیت پل های سواره رو سیستم بازرسی ۱۱۸۸ و ۱۳۷ همیشه فعال است گفت: با این حال به غیر از سامانه های فعال، سیستم نظارتی و بازرسی چشمی و غیر چشمی وجود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.