| کد خبر: 180596 |

◄ ورود دستگاه قضا به پروژه‌های مسکن مهر پردیس

دو تن از پیمانکاران مسکن مهر پردیس که به تعهداتشان عمل‌نکرده بودند به دادگاه احضار شدند. مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام این خبر گفت: این اقدام در جهت احقاق حقوق متقاضیانی بود که پول را پرداخت کرده بودند؛ اما پیمانکار به وعده‌هایش عمل‌نکرده بود.

تین نیوز

دو تن از پیمانکاران مسکن مهر پردیس که به تعهداتشان عمل‌نکرده بودند به دادگاه احضار شدند.

مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام این خبر گفت: این اقدام در جهت احقاق حقوق متقاضیانی بود که پول را پرداخت کرده بودند؛ اما پیمانکار به وعده‌هایش عمل‌نکرده بود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، هدایت با بیان این‌که به‌طوری جدی پیگیر پرونده متخلفان هستیم، گفت: اعتقادداریم با ورود دستگاه قضایی به این موضوع روند اجرایی پروژه‌ها نیز بهتر خواهد شد.

او این اقدامات را موجب بهبود روند احداث پروژه‌ها دانست و افزود: این افراد به‌سرعت حذف و سازنده جدید جایگزین آن می‌شوند و این برخوردها در تفاهم نامه‌های سه‌جانبه که بین شرکت عمران، سازنده و بانک به امضا رسیده، پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: ما می‌توانیم تا با سازنده‌هایی که به تعهداتشان عمل‌نکرده‌اند، برخورد کنیم و این کار را نیز در جهت تأمین منافع مردم انجام خواهیم داد.

هدایت درباره نیازهای زیربنایی و روبنایی در فازهای هشت و یازده هم گفت:

برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم، در مهم‌ترین محلات مراکز تجاری، فرهنگی، درمانی، مذهبی و آموزشی ایجاد کنیم و خدمات اولیه را به ساکنین ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.