| کد خبر: 149865 |

با بازداشت برخی از واسطه‌ها صورت گرفت

◄ ورود پلیس به حوزه مسکن مهر پردیس

برخی از فعالان مسکن مهر پردیس از بازداشت واسطه‌های خرید و فروش مسکن مهر از سوی پلیس امنیت شهر پردیس خبر داده‌اند. به گفته آن‌ها، بازداشت این افراد بدون توضیح و دلیل اولیه بوده است.

تین نیوز

برخی از فعالان مسکن مهر پردیس از بازداشت واسطه‌های خرید و فروش  مسکن مهر  از سوی پلیس امنیت شهر پردیس خبر داده‌اند. به گفته آن‌ها، بازداشت این افراد بدون توضیح و دلیل اولیه بوده است.

به گزارش تین‌نیوز، یکی از حاضران در محل بازداشت از حضور ماموران پلیس امنیت با لباس شخصی میان دلالان خبر داده و می‌گوید: روز گذشته اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقدام به بازداشت واسطه‌های مسکن مهر از مقابل ساختمان پیگیری مسکن مهر پردیس کردند و امروز این افراد روانه دادگاه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مسئول اماکن پلیس امنیت شهر پردیس، با تائید این اقدام، دلیل بازداشت واسطه‌های مسکن مهر پردیس را  شکایت مسئول پیگیری مسکن مهر در شهر پردیس عنوان کرده است. 

رحمتی با اشاره به آنچه «انبوه شکایت از دلالان مسکن مهر» خواند، افزود: این دسته از معامله‌کنندگان مسکن مهر با تجمع هر روزه در مقابل دفتر پیگیری‌های مسکن مهر، موجبات مزاحمت برای نوامیس ساکنان این بخش را فراهم می‌آوردند که با افزایش شکایات پلیس امنیت ناگزیر از ورود آن به جهت پایان دادن ادامه این مزاحمت‌ها شد.

بر اساس دستورالعملی که در خرداد ماه سال 1393 از سوی وزارت راه‌وشهرسازی ابلاغ شد، خریدوفروش واحدهای مسکن مهر آزاد شد تا این اقدام شکل قانونی به خود بگیرد. به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که دستورالعمل وزارت راه‌وشهرسازی برای معاملات مسکن مهر قرار داده، خریدوفروش مسکن مهر توسط واسطه‌های مختلف در موارد زیادی با جعل اسناد و کلاهبرداری‌هایی همراه شده است. 

مسکن مهر در شهر اقماری «پردیس» در 17 کیلومتری شرق تهران، شامل فاز 7 و 8 و 9،  فاز 5 و 6،  فاز 3 و فاز  11 این شهر جدید است که مطابق گزارش شرکت عمران شهر جدید پردیس تا سال گذشته، به جز فاز 3 ، در بقیه موارد ، پیشرفت فیزیکی طرح‌ها بین 60 تا 80 درصد بوده است.

هنوز به روشنی مشخص نیست که آیا ورود پلیس به این حوزه برای جمع‌آوری و کنترل حضور واسطه‌های خریدوفروش مسکن مهر بوده یا دلیل دیگری داشته است. در عین حال شنیده می‌شود که برخی از افراد دستگیر شده، امروز با شرایط خاصی آزاد شده‌اند. 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.