| کد خبر: 177955 |

افتتاح ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر

در حال حاضر حدود ۲۵هزار واحد مسکن مهر در این شهر باقیمانده است که طبق برنامه ریزی های انجام شده اگر خدمات زیربنایی لازم از سوی دستگاه های خدمات رسان تامین شود قصد داریم ۱۶ هزار واحد دیگر را در دهه فجر امسال به افتتاح برسانیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند خبر داد: در حال حاضر حدود ۲۵هزار واحد مسکن مهر در این شهر باقیمانده است که طبق برنامه ریزی های انجام شده اگر خدمات زیربنایی لازم از سوی دستگاه های خدمات رسان تامین شود قصد داریم ۱۶ هزار واحد دیگر را در دهه فجر امسال به افتتاح برسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در حاشیه مراسم افتتاح هفته فرهنگی و سمپوزیوم ساخت المان های هنری بوستان مشاهیر پرند، در جمع خبرنگاران، گفت: در هفته دولت سالجاری اعلام کردیم که از ۹۶ هزار و ۸۰ واحد مسکن مهر پرند تعداد ۲۹ هزار واحد باقیمانده است که از این تعداد حدود ۳۴۸۰ واحد تا پایان شهریورماه افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

مدیرعامل شهر جدید پرند اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۲۵هزار واحد مسکن مهر در این شهر باقیمانده است که طبق برنامه ریزی های انجام شده اگر خدمات زیربنایی لازم از سوی دستگاه های خدمات رسان تامین شود قصد داریم ۱۶ هزار واحد دیگر را در دهه فجر امسال به افتتاح برسانیم. بنابراین تعداد واحدهای تحویلی ما در این زمان کاملا به اقدامات انجام گرفته از سوی این دستگاه  ها بستگی خواهد داشت.

وطن خواهی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضای در شهر پرند وجود دارد، گفت: بر اساس تفاهم نامه امضا شده قرار است نزدیک به ۳هزار واحد از مساکن فاقد متقاضی به سایر دستگاه ها واگذار شود. در این راستا طبق سیاست و دستور جدید شرکت مادر عمران شهرهای جدید نیز حداقل یکهزار واحد از این خانه ها را به اضافه ثبت نامی های متقاضیان پردیس اختصاص خواهیم داد.

این مقام  مسئول در خصوص پروژه نیمه‌کاره متروی شهرجدید پرند نیز اعلام کرد: طبق جلسات برگزار شده و قول مساعد رئیس جدید قرارگاه خاتم برای متروی شهر جدید هشتگرد امید داریم تا طرح نیمه کاره متروی پرند نیز فعال شده و به سرانجام خوبی برسد. هرچند که تمامی اقدامات لازم از سوی شرکت عمران پرند انجام گرفته است.

به گفته وی، از فرودگاه امام خمینی تا شهر جدید پرند حدود ۱۹ کیلومتر مسیر ریلی برای مترو وجود دارد که ابنیه فنی و سازه پروژه آن کاملا انجام شده و تنها تامین تجهیزات فنی پروژه باقیمانده است.

وطن خواهی در خصوص افزایش احتمالی قیمت واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پرند، بیان کرد: تلاش داریم تا با اسفتاده از هر روش و راهکاری افزایش قیمت در ۲۵هزار واحد باقیمانده به مردم نرسد و در نهایت از منابع داخلی شرکت استفاده کنیم چراکه مردم توان پرداخت آن را نخواهند داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه تلاش داریم تا مسکن مهر پرند را تا شهریورماه سال آینده به پایان برسانیم، گفت: در حال حاضر ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار نفر در شهر پرند زندگی می کنند که پیش بینی ما در سال های آتی به افزایش آن تا ۴۸۳هزار نفر می رسد. این در حالیست که شهر جدید پرند توانایی جمعیت پذیری برای بیش از ۵۰۰ هزار نفر را دارد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.