| کد خبر: 171096 |

◄ دسترس‌پذیر کردن شهرهای جدید با حمل‌ونقل انبوه

کار ایستگاه هشتگرد تقریباً به اتمام رسیده و فقط حوزه تجهیز و برق باقی‌مانده که با قول‌های مساعد سازمان برنامه و استفاده از منابع داخلی شرکت عمران ان‌شاءالله امسال شاهد افتتاح قطار کرج-هشتگرد خواهیم بود.

تین نیوز

پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد از پیشرفت مناسبی برخوردار است. حبیب‌الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این خبر افزود: کار ایستگاه تقریباً به اتمام رسیده و فقط حوزه تجهیز و برق باقی‌مانده که با قول‌های مساعد سازمان برنامه و استفاده از منابع داخلی شرکت عمران ان‌شاءالله امسال شاهد افتتاح قطار کرج-هشتگرد خواهیم بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، طاهرخانی درباره دیگر شهرهای جدید گفت: درباره دیگر شهرهای جدید نیز بحث دسترس‌پذیر کردن شهرها با حمل‌ونقل انبوه در دستورکار قرارگرفته، چراکه سیستم حمل‌ونقل شخصی پاسخگوی نیاز ما نیست.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تأکید کرد: هم در حوزه درون‌شهری و هم ارتباط با شهرهای مادر، برنامه‌های خود را اجرا می‌کنیم. بعضی از این پروژه‌ها مثل هشتگرد، گل‌بهار، بهارستان و فولادشهر رأساً توسط خودمان انجام می‌شود و در بعضی دیگر پروژه‌های مشترکی با راه‌آهن داریم برای اینکه کمک کنیم تا قطارهای حومه‌ای شکل بگیرد.

او افزود: در این خصوص نمونه هشتگرد و پرند راه‌اندازی شده است. برنامه همکاری با شهرداری‌ها را به‌خصوص در بحث راه‌اندازی قطار برقی فرودگاه امام (ره) تا پرند نیز یکی از رویکردها است که ان‌شاءالله اگر شهرداری جدی پای‌کار بیاید ما هم کمک می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.