| کد خبر: 264470 |

پایان حفاری متروی اسلامشهر با حضور استاندار تهران

امروز حفاری آخرین دیوار در ایستگاه میدان نماز اسلامشهر انجام شد و امید است پنج کیلومتر باقی مانده تا میدان قائم اسلامشهر نیز به اتمام برسد تا نقطه عطفی برای توزیع سرشاخه های مترو به سایر شهرستان ها در غرب استان تهران باشد.

تین نیوز

استاندار تهران با اشاره به اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر حفاری تونل متروی اسلامشهر در دو سال، این پروژه را یکی از پروژه های فاخر استان تهران و کشور خواند و افزود: امروز حفاری آخرین دیوار در ایستگاه میدان نماز اسلامشهر انجام شد و امید است پنج کیلومتر باقی مانده تا میدان قائم اسلامشهر نیز به اتمام برسد تا نقطه عطفی برای توزیع سرشاخه های مترو به سایر شهرستان ها در غرب استان تهران باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا فخاری در مراسم پایان حفاری متروی اسلامشهر که با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی و غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه اسلامشهر در این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: امروز شاهد کار بی نظیری برای غرب استان تهران به ویژه شهر اسلامشهر و محقق شدن یکی دیگر از خدمات دولت بودیم.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر حفاری تونل در دو سال، این پروژه را یکی از پروژه های فاخر استان تهران و کشور دانست و افزود: امروز حفاری آخرین دیوار در ایستگاه میدان نماز اسلامشهر انجام شد و مردم شاهد بودند که قولی که مسئولین جهت ایجاد رفاه و آسایش مردم در حمل و نقل داده بودند، محقق شد.

استاندار تهران عنوان کرد: امید است پنج کیلومتر باقی مانده تا میدان قائم اسلامشهر نیز به اتمام برسد تا نقطه عطفی برای توزیع سرشاخه های مترو به سایر شهرستان ها در غرب استان تهران باشد.

فخاری عوامل دخیل در به نتیجه رسیدن یک پروژه موفق را وابسته به دو عنصر مدیریت و اجرا عنوان کرد و ضمن تشکر از مدیریت شهری اسلامشهر به عنوان کارفرما و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان مجری به مخاطرات موجود در مراحل اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: در انجام این پروژه نیز مانند اغلب پروژه ها، با خطراتی مواجه بودیم، مانند حوزه هیدروکربنی، وجود لوله های و نفت و گاز، موانع طبیعی مانند رودخانه کن که با درایت مهندسین و محاسبات دقیق صورت گرفته توانستیم در انجام این ماموریت سربلند باشیم.

 وی انجام این پروژه را نمونه موفقی از اقداماتی دانست که حاصل اطمینان به نیروی جوان، متخصص و انقلابی بود و گفت: این راه ادامه خواهد داشت و ما شاهد عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در این مسیر خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.