| کد خبر: 263731 |

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)

با حضور سردار اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) منوچهر علیپور به سمت مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) منصوب شد و از خدمات و تلاش های اسداله ابویسانی تقدیر گردید.

تین نیوز

با حضور سردار اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) منوچهر علیپور به سمت مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) منصوب شد و از خدمات و تلاش های اسداله ابویسانی تقدیر گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از نود اقتصادی، با حضور سردار اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) دکتر منوچهر علیپور به سمت مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) منصوب شد و از خدمات و تلاش های مهندس اسداله ابویسانی تقدیر گردید.
 
طی این مراسم که در تاریخ ۸ آبانماه در محل سالن جلسات شرکت صدرا برگزار گردید، سردار اکبری جانشین فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با تقدیر از زحمات همه همکاران در شرکت صدرا، خواستار انسجام و تلاش بیشتر برای رشد و تعالی آن و نیز مسئولیت پذیری بیش از پیش نسبت به سهامداران صدرا شد.
وی همچنین از تلاش ها و اقدامات مهندس ابویسانی در مسئولیت مدیر عامل شرکت صدرا تقدیر و تشکر نموده و برای دکتر منوچهر علیپور به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت که دارای سوابق درخشان در حوزه های دریایی کشور بوده اند آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه آقای مهندس ابویسانی با تقدیر و تشکر از همه همکاران شرکت صدرا  برای مدیر عامل جدید آرزوی موفقیت نمودند.
 
سپس دکتر علیپور به عنوان مدیر عامل جدید با تشکر از اقدامات  ابویسانی خواستار همکاری همه همکاران برای تحقق برنامه محوری شد. وی کار جهادی همراه با ارزیابی عملکرد و سلامت اقتصادی و شفافیت را سرلوحه فعالیت خود در شرکت صدرا عنوان کرد.
 
در خاتمه احکام مدیر عاملی شرکت صدرا به علیپور و مشاور هلدینگ دریایی به  ابویسانی اعطاء گردید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.