| کد خبر: 263915 |

◄ تکمیل ورودی دوم ایستگاه تئاتر شهر مترو

ورودی دوم ایستگاه تئاتر شهر که افتتاح آن تاثیر بسزایی در ساماندهی روند تردد مسافران خروجی از ایستگاه در چهار راه حضرت ولیعصر (عج) خواهد داشت.

تین نیوز

مجری خط 4 مترو در مورد روند تکمیل برخی اقدامات عمرانی مربوط به ایستگاه های در حال بهره برداری این خط گفت: ورودی دوم ایستگاه تئاتر شهر که افتتاح آن تاثیر بسزایی در ساماندهی روند تردد مسافران خروجی از ایستگاه در چهار راه حضرت ولیعصر (عج) خواهد داشت به لحاظ ساختمانی تقریبا کامل شده  و فقط مسئله تجهیز آن به پله برقی باقی مانده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)  حسن کاوسی فر افزود:  در مورد ایستگاه شادمان نیز گالری ارتباطی بین خطوط 2 و 4 مترو در حال کار است که این اقدام هم گشایش ارزنده ای برای مسافران ایستگاه مذکور به حساب می آید.

کاوسی فر در ادامه به روند تکمیل ورودی های شرقی و شمالی ایستگاه علامه جعفری اشاره کرد و افزود : ایستگاه علامه جعفری، نخستین ایستگاه از بخش توسعه غربی خط 4 به شمار می آید که اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری رسید و ورودی های دوم و سوم آن در حال ساخت است.

وی تاکید کرد: راه اندازی این ورودی ها مستلزم تامین منابع مالی بوده و اگر بتوان بودجه مورد نیاز را به آن تزریق کنیم ، در مدت زمانی محدود، دو ورودی جدید و اثرگذار به ایستگاه علامه جعفری افزوده می شود.

خط 4 مترو 2

خط 4 مترو

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.