| کد خبر: 259546 |

◄ قطار شهری مشهد سود خالص خود را افزایش داد

شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد موفق شد در سال 1402 علاوه بر رشد سود خالص تایید حسابرسان مستقل را دریافت کند. گزارش های مالی این شرکت در سال 1401 از نظر حسابرسان منصفانه است.

تین نیوز

شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد موفق شد در سال 1402 علاوه بر رشد سود خالص تایید حسابرسان مستقل را دریافت کند. گزارش های مالی این شرکت در سال 1401 از نظر حسابرسان منصفانه است.

به گزارش تین نیوز، حمل و نقل عمومی درون کلانشهر مشهد روزانه نزدیک به 5 میلیون و 800 هزار تردد و جابجایی را به ثبت می رساند و برخورداری از سامانه های حمل و نقل ریلی درون شهری(قطار شهری ) کارآمد برای این شهر بسیار ضروری است.

خطوط قطار شهری مشهد شامل 4 خط است که تازه ترین اخبار از عملیات ساخت فاز یک خط 3 حکایت دارد.برآوردها نشان می دهد باید برای تکمیل ایستگاه‌های فاز یک خط 3 حدود 900 میلیارد تومان، خرید تجهیزات حدود دو هزار میلیارد تومان و برای اجرای معماری ایستگاه‌ها نیز حدود 900میلیارد تومان هزینه شود.

همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده در سامانه کدال این شرکت موفق شده است که مهر تایید حسابرسان مستقل را درباره صورت های مالی خود کسب کند.

گزارش سود و زیان این شرکت که به تایید حسابرسان رسیده حاکیست شرکت قطار شهری مشهد در سال مالی منتهی به پایان اسفند 1401 بالغ بر 9219 میلیون ریال سود خالص کسب کرده که با توجه به سود 5694میلیون ریالی در دوره مالی قبل، این شرکت 3525 میلیون ریال رشد سود خالص را در سال مالی 1402 تجربه کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.