| کد خبر: 259444 |

◄ پیشرفت 97 درصدی عملیات ساختمانی 3 ایستگاه خط 6 مترو

در برنامه افتتاح ایستگاه های متعدد خط 6 مترو برای سال 1402 سه ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن در اولویت بهره برداری قرار داشته و عملیات اجرایی آنها با قوت ادامه دارد.

تین نیوز

در برنامه افتتاح ایستگاه های متعدد خط 6 مترو برای سال 1402 سه ایستگاه شهر زیبا ، شهران و شهدای کن در اولویت بهره برداری قرار داشته و عملیات اجرایی آنها با قوت ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) عباس فتحعلی پور مجری خط 6 متروی تهران در مورد آخرین وضعیت روند تکمیل ایستگاه های قطعه شمالی این خط گفت : ایستگاه های آیت ا... کاشانی ، شهر زیبا ، شهران ، کوهسار و شهدای کن 5 ایستگاه باقی مانده از بخش شمالی خط 6 به شمار می آیند که اقدامات ساختمانی آنها پیشرفت قابل توجهی داشته و در حال حاضر پیگیر تکمیل عملیات تجهیزاتی هستیم تا بتوانیم ایستگاه های مذکور را در اسرع وقت تقدیم شهروندان کنیم .

مجری خط 6 در ادامه، میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی 3 ایستگاه شهر زیبا ، شهران و شهدای کن را فراتر از 97 درصد عنوان کرد و افزود : در مورد اقدامات تجهیزاتی ایستگاه های فوق الذکر که در اولویت بهره برداری قرار دارند ، پیشرفت میانگین 57 درصد را شاهد هستیم و امیدواریم با تامین به موقع منابع مالی ، بتوانیم هرچه سریعتر پرونده ایستگاه های باقی مانده خط 6 را ببندیم .

گفتنی است خط 6 مترو تهران در بخش جنوبی خود ، پروژه های توسعه ای را نیز در حال اجرا دارد که حفاری قسمت نخست به طول تقریبی 6500 متر به اتمام رسیده و بخش دوم آن که 3500 متر را شامل شده و تا ایستگاه راه آهن جمهوری اسلامی ایران و خط یک مترو امتداد می یابد ، پیشرفت 75 درصدی داشته است .

خط 6 مترو 2

خط 6 مترو

خط 6 مترو 3

خط 6 مترو1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    بنظرم ایستگاه های تقاطعی بدلیل حجم بالای جابجایی مسافر باید الویت باشد


    ایستگاه ایت اله کاشانی بدلیل تقاطع خط ۴ و ۶ دروازه ورودی ترمینال غرب میتواند حجم زیادی مسافر وارد و خارج و تغییر مسیر کند.



    ایستگاه ها تقاطعی مثل ترانزیستور یا کلید در برق میمانند امکان تبادل و کنترل سفر میدهند الویت باید این ایستگاه ها باشد تا حجم جابجایی مسافر قابل ملاحظه باشد