| کد خبر: 235850 |

◄ مشکل حمل و نقل ایستگاه متروی شهرجدید هشتگرد حل شود

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با بیان اینکه حل مشکل حمل و نقل ایستگاه متروی شهرجدید هشتگرد در اولویت قرار بگیرد،گفت: شهر جدید هشتگرد یک برند ملی بوده و باید اسم با محتوا داشته باشد و در تعیین آن تسریع گردد.

تین نیوز

 علی حدادی دربازدید از پروژه های شهر جدید هشتگرد خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال که یکی از دغدغه های خانواده‌ها و جوانان است که در شهرستان‌ ساوجبلاغ  به جد پیگیری می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  فعالیتها و اقدامات ارزشمند شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در راستای توسعه خدمات شهری  اظهار داشت: شهر جدید هشتگرد با وجود انسجام و هم افزایی حاکم در آن آینده خوب و درخشانی خواهد داشت.

وی افزود: ایجاد شهرک صنعتی در طالقان  در زمینی به مساحت ۵۲ هکتار، احداث مجموعه تولیدی توسط سرمایه‌گذار خارجی با بیش از ۱۵۰ یورو سرمایه گذاری در نظرآباد، تلاش برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ساوجبلاغ، منطقه ویژه اقتصادی لیزر با  ۱۰۲ هکتار مساحت در چهارباغ و راه اندازی مترو شهرجدید هشتگرد از جمله اقداماتی است که در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان در حال انجام است.

حدادی از تکمیل متروی شهرجدید هشتگرد ابراز خرسندی کرد و گفت: بخش مهمی از مشکلات قطار شهری شهر جدید هشتگرد با پیگیری های شرکت عمران شهر جدید مرتفع و ایمن سازی لازم انجام شده است.

وی افزود:بحث سیگنالینگ نیز با ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه انجام شده و در زمان حاضر مراحل نهایی را طی می‌کند که می‌تواند بستر ایجاد توسعه خدمات به مخاطبین و ایجاد اشتغال را نیز داشته باشد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حل مشکل حمل و نقل ایستگاه متروی شهرجدید هشتگرد افزود: متروی شهرجدید هشتگرد می تواند ظرفیت خوبی برای شهرجدید هشتگرد، غرب استان البرز و شهرهای اطراف باشد و مردم آبیک‌ و نظر آباد نیز می‌توانند از آن بهره مند شوند و قابل بهره برداری بمنظور سرویس کارخانجات نیز می باشد. 

حدادی گفت: در بخش مسکن مهر در این شهر نیز آمادگی لازم برای تحویل واحد در برخی پروژه ها وجود دارد و در زمان حاضر مشکلات انشعابات آب، برق، تلفن و گاز  در حال مرتفع شدن است.

 وی افزود: در بخش خدمات عمومی این شهر نیز پیش بینی های  مختلفی اعم از احداث سالن‌های ورزشی انجام شده که به زودی تکمیل و در اختیار جوانان شهر قرار خواهد گرفت.

حدادی گفت: در بخش فرهنگی نیز در این شهر اقدامات خوبی در حال انجام است که با اجرای آنها شاهد آینده خوب و درخشانی در شهرجدید هشتگرد خواهیم بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت مشکل جدی این شهر  بیمارستان و آرامستان است که باید به آن توجه جدی شود.

وی همچنین به اسم شهر اشاره کرد و گفت: شهر جدید هشتگرد یک برند ملی بوده و باید اسم با محتوا داشته باشد و در تعیین آن تسریع گردد.

وی همچنین به نشست با فرماندهی انتظامی استان البرز اشاره کرد و از استقرار ناحیه انتظامی در این شهر خبر داد و گفت: استقرار ناحیه انتظامی، بحث امنیتی در این شهر را تامین خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.