| کد خبر: 234709 |

◄ قطار شهری مشهد مشکل مالی دارد نه فنی

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تا دو سال آینده هسته مرکزی قطار شهری مشهد به بهره برداری می‌رسد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تا دو سال آینده هسته مرکزی قطار شهری مشهد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش تین نیوز، ایمان فرهمندی در خصوص انعقاد قرارداد تأمین واگن برای اضافه شدن به ظرفیت متروی مشهد اظهار کرد: انعقاد این قرارداد و اضافه شدن تعداد ۶۰ واگن به ظرفیت خط یک قطار شهری مشهد، با تکیه بر ظرفیت‌های بومی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: در سال‌های گذشته خط یک و خط دو قطار شهری مشهد بهره‌برداری شده است و عملیات اجرایی و حفاری خط سه و چهار نیز آغاز شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای تکمیل ایستگاه‌های خط دو و بهره‌برداری خط سه از میدان شهدا تا پایانه امام رضا (ع) تا دو سال آینده، برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: با اتمام عملیات اجرایی در فازهای یاد شده، بخش زیادی از شبکه ریلی مرکزی شهر مشهد تکمیل شده و تا حد مطلوبی به نیازهای حمل و نقلی شهروندان پاسخ داده می‌شود.

فرهمندی افزود: یکی از مسائل اصلی و جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری تأمین هزینه‌های مالی اجرای پروژه‌هاست و طبق بررسی‌ها، در حوزه مسائل فنی هیچ مشکلی نداریم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدواریم با رویکرد حمایتی شورای ششم، شهرداری بتواند انجام قراردادها را به پایان برساند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.