| کد خبر: 231107 |

مترو تهران به باقرخان می رسد/زمان افتتاح پایانه اکباتان

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پایانه اکباتان گفت: در 2 ماه آینده، ایستگاه های مترو باقرخان درخط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 افتتاح می شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پایانه اکباتان گفت: در 2 ماه آینده، ایستگاه های مترو باقرخان درخط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره افتتاح ایستگاه های جدید مترو اظهراداشت:‌ در 2 ماه آینده، ان شاءالله ایستگاه های باقرخان درخط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 را به بهره برداری خواهیم رساند که با افتتاح این 2 ایستگاه ،‌ شمار ایستگاه های تکمیل شده در دوره کنونی مدیریت شهری به عدد 30 و در کل تعداد ایستگاه های شبکه خطوط هفتگانه به عدد 141 خواهد رسید.

وی افزود: تمام تلاش دست اندرکاران امر این است که تا پایان این دوره مدیریت شهری غیر از ایستگاه های ذکر شده، دو ایستگاه دیگر در خطوط 6 و 7 به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت مترو به آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط 4 اشاره کرد و افزود:‌ در تیر و با مهیا شدن مقدمات کار،‌ امکان شروع فعالیت های مربوط به بخش توسعه شرقی خط 4 که مورد توجه و تأکید شهردار تهران نیز است، وجود دارد.

وی بیان داشت: از طرفی انتظار داریم عملیات حفاری مکانیزه مسیر توسعه جنوبی خط 6 نیز در همین یکی دو ماه پیش رو به پیشرفت قابل قبولی برسد تا کار ساخت 4 ایستگاه واقع در این پروژه از همین امسال وارد مرحله جدی تری شود.

امام در پایان صحبت های خود به آخرین وضعیت پیشرفت پروژه پایانه اکباتان در خط 4 پرداخت و گفت: در صورت تزریق منابع مالی حداقلی، می توان در تیر شاهد افتتاح این پایانه مهم و تأثیرگذار در شبکه مترو تهران بود که فواید آن در مباحثی از قبیل تعمیر و نگهداری به موقع واگن ها و همچنین کاهش سرفاصله حرکتی قطارها انکار ناپذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.