| کد خبر: 189455 |

◄ ایستگاه متروی بسیج با ۶ دستگاه پله برقی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: ایستگاه بسیج در خط ۷ مترو، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی بخش تجهیزاتی آن نیز تکمیل می‌شود.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: ایستگاه بسیج در خط ۷ مترو، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی بخش تجهیزاتی آن نیز تکمیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام با اشاره به اینکه با تامین منابع مالی؛ پیشرفت فیزیکی و تجهیزاتی ایستگاه بسیج سرعت گرفته است، گفت: این ایستگاه در تقاطع بزرگراه شهید محلاتی و بسیج واقع شده است که با راه‌اندازی این ایستگاه، شهروندان به ایستگاه‌های اتوبوس BRT پایانه خاوران و علم و صنعت دسترسی خواهند داشت.

وی به قرار گرفتن این ایستگاه در منطقه ۱۴ تهران، بیان داشت: این ایستگاه دارای دو ورودی است که ورودی جنوبی آن در حال تکمیل شدن است.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به تکمیل و نصب شدن ۶ دستگاه پله برقی در این ایستگاه، افزود: بخش تجهیزاتی این ایستگاه شامل دو عدد پست برق، سیگنالینگ (سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه و مخابرات و کابل کشی نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اینکه ایستگاه بسیج بیش از ۱۲ هزار متر مربع زیر بنا دارد؛ بیان داشت: طول سکوی این ایستگاه ۱۶۰ متر است و امیدواریم با تسریع در روند ساخت و ساز و تجهیزات؛ ایستگاه بسیج برای خدمت رسانی به شهروندان و تسهیل در تردد و رفت و آمد آنان آماده بهره برداری شود.

منبع: روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.