| کد خبر: 140639 |

اضافه شدن ۲ رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران

رییس دانشگاه علمی و کاربردی شرکت بهره برداری مترو تهران از اخذ مجوز اجرای ۲ رشته جدید کاردانی «بازرسی جوش» و «بهره برداری راه آهن شهری» خبر داد.

تین نیوز

رییس دانشگاه علمی و کاربردی شرکت بهره برداری مترو تهران از اخذ مجوز اجرای ۲ رشته جدید کاردانی «بازرسی جوش» و «بهره برداری راه آهن شهری» خبر داد. 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، حامد نامی با اعلام این خبر افزود: دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران در راستای ماموریت‌های تخصصی خود و تامین نیاز علمی و کاربردی دستگاه پشتیبان دو رشته تخصصی دیگر را به مجموعه رشته های خود اضافه کرد.

وی تصریح کرد: برای ترم جدید رشته‌های کاردانی «بازرسی جوش» و «بهره برداری راه آهن شهری» نیز به رشته‌های قبلی ما اضافه شده است. 

نامی گفت: در حال حاضر رشته‌هایی مانند برق، مکانیک، سیگنالینگ، مخابرات، ایمنی و... در مقطع کاردانی و کار‌شناسی در حال تدریس است که این دو رشته نیز به آن‌ها افزوده می‌شود. 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران با بیان اینکه افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند در رشته مورد نظر ثبت نام کنند افزود: ثبت نام برای ترم جدید در مقطع کاردانی آغاز شده و تا ۱۹ مرداد ادامه دارد. ثبت نام مقطع کار‌شناسی نیز بعد از این مقطع آغاز می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه ظرفیت این را دارد که در سال جدید تحصیلی نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر دانشجو در رشته‌های مختلف پذیرش کند تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۸۰۰دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند ولی ظرفیت تحصیل ۱۶۰۰دانشجو را در این دانشگاه داریم. 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون مترو تهران به دانشجویان خود خدمات علمی بسیار خوبی ارائه داده است و سعی بر آن است تا با افزایش سطح این اطلاعات بتوانیم با دانش روز بین المللی مطابقت داشته باشیم.

 

منبع: شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.