| کد خبر: 176719 |

شرکت بهره‌برداری متری تهران و حومه برگزار کرد:

◄ اولین دوره آموزش پرسنل در خصوص تعامل و راهنمایی صحیح شهروندان نابینا

اولین دوره آموزش پرسنل در خصوص تعامل و راهنمایی صحیح شهروندان نابینا توسط کارشناسان نابینا برگزارشد.

تین نیوز

اولین دوره آموزش پرسنل در خصوص تعامل و راهنمایی صحیح شهروندان نابینا و کم‌بینا توسط کارشناسان نابینا در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، اولین دوره آشنایی با دستورالعمل همراهی افراد نابینایان و کم‌بینایان توسط دو کارشناس توانمند نابینا مجید سرایی و امید هاشمی صبح امروز 13 آبان ماه 97 در ساختمان مرکزی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای پرسنل امور ایستگاه‌ها برگزار شد.

مجید سرایی در ابتدا این جلسه از همکاری فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، برای ایجاد مقدمات لازم برای برطرف کردن مشکلات افراد نابینا و کم‌بینا در ایستگاه‌های خطوط متروی تهران قدردانی کرد و گفت: مترو نیز همانند دیگر امکاناتی که در کشور مورداستفاده قرار می‌گیرد سیر تکمیلی دارد و کامل شدن آن به‌مرور اتفاق می‌افتد برای متروی تهران نیز این اتفاق برای اینکه تمام شهروندان را پوشش دهد نیازمند صرف هزینه است که این مهم محقق شد.

وی با اشاره به این‌که نابینایان بیش از دیگر افراد نیازمند استفاده از حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه مترو هستند ایجاد زیرساخت‌ها برای تردد ایمن و راحت مسافران نابینا و کم‌بینا موجب می‌شود تا این افراد بتوانند به شکل ساده از این امکانات استفاده کنند.

سرایی افزود: با برگزاری این دورهای آموزشی نحوه برخورد و تعامل پرسنل مترو ارتقا پیدا کرد و نشان‌دهنده توجه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به شهروندان نابینا و کم‌بینا به‌عنوان بخشی از مسافران مترو است.

در ادامه امید هاشمی کارشناس آموزش مهارت‌های اجتماعی آموزش‌های لازم را بیان کردند.

این دورهای آموزشی برای تمامی پرسنل خطوط در روزهای آینده نیز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.