| کد خبر: 175514 |

◄ ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت به زائران اصفهانی اربعین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت‌های ناوگان اتوبوس‌رانی برای زائران پیاده‌روی اربعین، از در نظر گرفتن 1500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اصفهانی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان، با اشاره به آغاز سفرهای اربعین گفت: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، مسئولیت ساماندهی ناوگان برای انتقال زوار از استان اصفهان را برعهده دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری با اشاره به اینکه اعزام اولین گروه از زائران اصفهانی هم‌زمان با سراسر کشور از اول آبان ماه امسال به صورت رسمی آغاز می‌شود افزود: پیش‌بینی می‌شود بیشترین مسافران اصفهانی از مرز مهران و بخش کمتری از آن‌ها از طریق مرز چزابه و شلمچه به کربلا و نجف سفر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، با اشاره به آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل استان اصفهان برای جابه‌جایی زائران اصفهانی اظهار کرد: استان اصفهان از نظر تامین ناوگان برای جابه‌جایی مسافران هیچ مشکلی ندارد و بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت‌رسانی به زوار است.

وی تصریح کرد:‌ در سال گذشته ۱۱۲ هزار نفر از مردم اصفهان با استفاده از حمل‌ونقل عمومی در مراسم اربعین حسینی شرکت کردند.

خضری بابیان اینکه پیش‌فروش بلیط‌های اربعین از ۲۱ مهرماه آغازشده است افزود: همه شرکت‌ها ملزم به پیش‌فروش بلیط برای زوار هستند و بازرسان این اداره بر این روند نظارت می‌کنند.

وی در رابطه با افزایش قیمت بلیت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در این مسیر اضافه کرد: قیمت‌های جدید از اول آبان ماه با درصد کمی افزایش توسط شرکت‌ها اعلام خواهد شد.

خضری با اشاره به طرح ویژه کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین اصفهان، برای خدمت‌رسانی به مسافران، ادامه داد: این کمیته به ریاست اداره‌کل راهداری استان بوده و تامین امنیت راه‌ها، ایمن‌سازی نقاط پرحادثه، استقرار ایستگاه‌های امنیت و سلامت در مسیر زوار، هماهنگی کامل با انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل مسافر و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسانی و تاکید بر ارائه خدمات باکیفیت را فراهم می‌آورد.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.