| کد خبر: 150229 |

تا 30 مهر تمدید شد؛

افزایش زمان سرویس‌دهی ایستگاه فرودگاه خط یک قطار شهری مشهد

از بازه زمانی 25 مرداد تا 15 مهرماه حدود 35 هزار نفر از ایستگاه فرودگاه استفاده کردند که میانگین استفاده روزانه به 800 نفر افزایش یافت.

تین نیوز

از بازه زمانی 25 مرداد تا 15 مهرماه حدود 35 هزار نفر از ایستگاه فرودگاه استفاده کردند که میانگین استفاده روزانه به 800 نفر افزایش یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: افزایش زمان سرویس‌دهی در ایستگاه فرودگاه خط یک قطار شهری تا 30 مهرماه تمدید شد.

قاسم طاهری گفت‌: در مردادماه امسال توجه به ساعات اوج پروازهای ورودی و خروجی، آغاز موج اصلی سفرهای تابستانی به مشهد مقدس و همچنین عزیمت حجاج بیت‌الله الحرام و حضور همراهان آنها به‌منظور بدرقه و استقبال در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد ساعت سرویس‌دهی در ایستگاه فرودگاه خط یک قطار شهری مشهد افزایش یافت.

وی افزود: بر این اساس از تاریخ 25 مردادماه تا 15 مهرماه سرویس‌دهی تا ساعت 22 با سرفاصله زمانی 20 دقیقه در ایستگاه فرودگاه انجام شد و با توجه به استقبال زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی این طرح تا 30 مهرماه ادامه می یابد و در صورت استقبال، مجدد تمدید می‌شود.

طاهری در ارتباط با استفاده مسافران از این ایستگاه نیز گفت: از بازه زمانی 25 مرداد تا 15 مهرماه حدود 35 هزار نفر از ایستگاه فرودگاه استفاده کردند که میانگین استفاده روزانه به 800 نفر افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: در گذشته میانگین استفاده از ایستگاه فرودگاه نهایت روزانه 400 نفر بوده اما بعد از طرح در روزهای پیک تا 1300 نفر نیز از طریق این خط جابه‌جا شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.