| کد خبر: 148803 |

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد خبر داد:

افزایش سرویس دهی خطوط قطارشهری مشهد در تاسوعا و عاشورا

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از افزایش سرویس دهی خطوط قطارشهری مشهد به خصوص خط دو در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از افزایش سرویس دهی خطوط قطارشهری مشهد به خصوص خط دو در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

قاسم طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص سرویس دهی قطار شهری مشهد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در این ایام خدمات ویژه ای را برای خطوط قطار شهری به خصوص خط دو در نظر گرفته ایم به صورتی که خط دو در روزهای تاسوعا عاشورا از ساعت 6 صبح تا 10 شب فعال خواهد بود.

وی افزود: خدمات رسانی خط یک طبق روال گذشته خواهد بود اما در این دو روز تا ساعت 11 شب جابه جایی مسافران ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا باتوجه به ترافیک بلوار طبرسی به دلیل حرکت دسته های عزاداری به سمت حرم مطهر رضوی، ممنوعیت تردد خودروی شخصی و تاکسی در این خیابان ها وجود دارد و به همین دلیل افزایش خدمات رسانی قطار شهری را برای سهولت رفت و آمد مردم در دستور کار قرار دادیم.

وی در رابطه با تامین امنیت مسافران و عزادارن گفت: وظیفه ما ایجاد محیط ایمن برای عزاداران است و از هیئت های عزاداری و شهروندان تقاضا داریم از همراه داشتن وسایلی که باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران می شود در قطار شهری خودداری کنند و حمل وسایلی مانند طبل را ممنوع کرده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.