| کد خبر: 145939 |

در گفت‌گو با این شبکه خبری تشریح شد:

◄ مدیر خط 8 مترو: سعی و خطا از اهم امور فنی ماست

مدیر پروژه خط هشت مترو تهران، دلیل توقف مسافرگیری در برخی ساعات در مسیر فرودگاه امام خمینی را نظارت بر عملکرد صحیح این خط و به صفر رساندن خطرات احتمالی دانست.

تین نیوز

مدیر پروژه خط هشت مترو تهران،  دلیل توقف مسافرگیری در برخی ساعات در مسیر فرودگاه امام خمینی را نظارت بر عملکرد صحیح این خط و به صفر رساندن خطرات احتمالی دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حسینی با اشاره به این مطلب که در جهان تنها 4 خط متر وجود دارد که شبانه روز خدمات‌رسانی می‌کنند، اظهار داشت: همکاران ما به منظور تعمیر و نگهداری این خط همه روزه و با اعلام شرکت‌ بهره‌برداری مترو، از ساعت 15 تا 3 بامداد، وارد تونل شده و به وارسی و تعمیر تجهیزات اقدام می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: اکیپ تعمیر و نگهداری معمولا در خطوط پر تردد بیش از دیگر خطوط فعالیت دارند زیرا، نیاز به شناسائی عیوب و اورهال و توجه به رعایت اصول فنی، در این خطوط از توجیه فنی بالائی برخوردار است.

حسینی با تاکید بر ضرورت سلامت سوزن‌ها در مسیرهایی که به صورت 24 ساعته کار می‌کنند، افزود: به‌طور طبیعی این قبیل خطوط در دو ماهه نخست نیاز بیشتری به بازدید و شاید اورهال داشته باشد تا از این رهگذر خطری متوجه مسافران نشده و ایمنی آنها به خطر نیفتد.

وی با بیان این مطلب که «سعی و خطا در خطوط تازه به بهره‌برداری رسیده از اهم امور فنی است»، ابراز داشت: دستگاهی مثل مترو که با سلامت و جان مردم سروکار دارد، باید به خوبی به امور فنی و تجهیزات آن توجه شود که خوشبختانه این توجه و دانش فنی در کشور ما به حد کافی وجود دارد.

مدیر پروژه خط هشت مترو در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: کار تعمیر و نگهداری خطوطی که به صورت 24 ساعته کار می‌کنند، پس از دوماه با دو ساعت تعطیلی به‌طور کامل بازبینی و اورهال می‌شوند که مسیر مترو فرودگاه امام خمینی از این قاعده مستثنی نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسام 0 0

    پس از دوماه، دو ساعت تعطیلی جهت بازبینی منطقی است ولی 16 ساعت تعطیلی در روز قابل قبول نیست.