| کد خبر: 135017 |

توسعه ناقص مترو به قیمت تقویت کارنامه شهرداری تهران

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از توسعه ناقص مترو، گفت: خط ۷ بدون تهویه و زیرساخت‌های لازم افتتاح شده لذا به نظر می‌رسد این اقدام تنها با هدف تقویت کارنامه شهرداری است.

تین نیوز
عضو مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از توسعه ناقص مترو، گفت: خط ۷ بدون تهویه و زیرساخت‌های لازم افتتاح شده لذا به نظر می‌رسد این اقدام تنها با هدف تقویت کارنامه شهرداری است.
 

قاسم میرزایی نکو در خصوص افتتاح خط 7 متروی تهران بدون تکمیل زیرساخت‌ها با یادآوری بازدید که در روزهای اخیر از این خط مترو داشته است، گفت: ایستگاه‌های افتتاح شده خط 7 مترو تهران تنها از یک سکوی آهنی برخوردار است که قطارهای آن هم هر نیم ساعت در ایستگاه‌ها توقف دارند.

 

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: خط 7 مترو تهران بدون تهویه و سایر زیرساخت‌های لازم افتتاح شده است، در حقیقت این خط حداقل می‌بایست یک ماه دیگر و پس از تکمیل نهایی افتتاح می‌شد.

 

وی با انتقاد از اینکه افتتاح خط 7 مترو تنها برای درج در کارنامه شهرداری انجام گرفته است، افزود: هرچند توسعه مترو برای پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است اما به نظر می‌رسد شهرداری برای هزینه کرد حساب‌های خود در مدت باقی مانده نسبت به افتتاح این خطر مترو اقدام کرده است.

 

میرزایی نکو معتقد است: متاسفانه افتتاح زودهنگام خط 7 مترو یکی از بداخلاقی هایی مدیریت شهری است که پیش از این هم دیده شده و برخی گریبانگیر آن شده‌اند.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: این اقدامات در جریان افتتاح برخی بزرگراه‌ها چون بزرگراه امام علی(ع) نیز دیده شده بود، مشکلاتی که هنوز پابرجاست، در حقیقت پروژه‌هایی که برای مدت‌هاست متوقف شده به یکباره در دستور کار شهرداری برای افتتاح قرار گرفته است که این اقدام جای بسی تامل دارد.

 

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ محمد حقانی رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با طرح این سوال که خط مترویی که نه پله فرار دارد، نه هواکش دارد و نه قطار، چرا باید افتتاح شود؟ گفت: خطوط مترو مستقیماً با ایمنی و سلامتی شهروندان سر و کار دارند و لزوم تجهیز و تکمیل آنها قبل از افتتاح، ضرورتی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.