| کد خبر: 41271 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ آخرین وضعیت سقوط هواپیمای تفریحی در رامسر

تین نیوز | لاشه هواپیمای تفریحی  در آب های ساحلی شیرود تنکابن پیدا شد.

به گزارش تین نیوز، یک هواپیمای دو نفره که از فرودگاه رامسر به طرف گیلان در حرکت بوده دقایقی بعد از حرکت از رادار فرودگاه رامسر خارج شد و احتمال سقوط آن در منطقه قاسم‌آباد علیای رودسر و کلاچای وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: ماهیگیران منطقه شیرود هنگام صید، چرخ های این هواپیما را که در تورهای صیادی گیر کرده بود از آب بیرون کشیدند.

رستم زرودی تصریح کرد: روز گذشته، 13 بهمن، یک فروند هواپیمای آموزشی تفریحی متعلق به شرکت خصوصی بال طلایی، در آسمان رامسر و چابکسر در حال پرواز بود که به علت مه غلیظ و کاهش دید به 800 متر، ارتباط آن با برج مراقبت، قطع و تاکنون هیچ خبری از آن دریافت نشده است.

در همین راستا سید هادی خازنی، مدیر فرودگاه رامسر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار تین نیوز اظهار کرد: گروه های امداد در حال جستجو هستند اما تاکنون لاشه هواپیما پیدا نشده است.

وی افزود: پیگیر این سانحه هستیم اما فعلا نمی توانیم درباره جزئیات آن صحبت کنیم.

همچنین روز گذشته، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز درباره نحوه سقوط هواپیما تصریح کرد: ساعت 13.30 دقیقه روز یکشنبه، از طرف فرودگاه رامسر به مرکز کنترل عملیات ما خارج شدن یک فروند هواپیمای تک موتوره و دو نفره از رادار این فرودگاه اطلاع‌رسانی شد.

علیرضا خصوصی افزود: احتمال سقوط هواپیما را در دریا داده‌اند و به همین دلیل تیم دریایی هلال احمر در سواحل گشت‌زنی می‌کنند.

این هواپیمای تفریحی دو سرنشین داشته است که بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران مازندران یکی از سرنشینان این هواپیما عرب بوده است.

گفتنی است خبرها در زمینه این حادثه ادامه دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.