| کد خبر: 264851 |

گسترش آتش سوزی جنگل های هیرکانی در غرب مازندران

فرماندار نوشهر از سرایت آتش سوزی جنگل های هیرکانی در این منطقه خبر داد و گفت: بیشتر پوشش گیاهی در این منطقه راش، ممرز و بلوط است و تیم های اطفای حریق از دو مسیر در حال عملیات هستند.

تین نیوز

رستم زرودی در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان نوشهر در بخشداری کجور اظهار کرد: با توجه به وقوع آتش سوزی در جنگل های هیرکانی و سرایت آن به جنگل های کجور، جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیرکل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان نوشهر در بخشداری کجور در حال برگزاری است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، زرودی افزود: اطفای حریق با یگان های اداره کل منابع طبیعی، سپاه، نیروهای هلال احمر، محیط زیست، هیئت کوهنوردی، نیروهای مردمی و بسیج همچنان ادامه دارد.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: آتش سوزی به صورت پراکنده در مساحت حدود پنج هکتار از اراضی جنگلی به شکل لکه ای در حال گسترش است که بیشتر آتش سوزی مربوط به برگ های خشک سطح زمین می شود و تعداد آتش سوزی درختان بسیار محدود است.

زرودی اضافه کرد: بیشتر پوشش گیاهی در این منطقه راش، ممرز و بلوط است و تیم های اطفای حریق از دو مسیر در حال عملیات هستند.

وی ادامه داد: دو منطقه پلهم ستان و آغوزک بن، کانون آتش سوزی است که مسیر نخست از امام زاده نره کلیک و پلهم ستان و مسیر دوم از ویسر شور آب گرک و آغوزک بن است.

فرماندار نوشهر تاکید کرد: حسب دستور، تمام دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش هستند و با توجه به صعب العبور بودن منطقه، صبح فردا از زمین و هوا (توسط هلیکوپتر آب پاش) اطفای حریق با تعداد نفرات و امکانات بیشتر ادامه خواهد داشت و هم اکنون نیز یک اکیپ در این منطقه مستقر هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.