| کد خبر: 234535 |

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در هفته دولت صورت گرفت:

◄ بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه مهم عمرانی و بازآفرینی شهری در استان مازندران

در سفر یکروزه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان مازندران چندین پروژه مهم عمرانی و بازآفرینی شهری در شهرهای قائمشهر، بابل، بهنمیر و جویبار مورد بهره برداری قرار گرفت و یا عملیات اجرایی آنها آغاز گردید.

تین نیوز
در سفر یکروزه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان مازندران چندین پروژه مهم عمرانی و بازآفرینی شهری در شهرهای قائمشهر، بابل، بهنمیر و جویبار مورد بهره برداری قرار گرفت و یا عملیات اجرایی آنها آغاز گردید.
به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در آخرین روز از هفته دولت به منظور انجام سفر یکروزه و بازدید میدانی از وضعیت پروژه های بازآفرینی مازندران وارد این استان شد.
دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار قائمشهر، بازدید از مجتمع فرهنگی در حال احداث، شرکت در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی بانوان و آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه سیاهرود قائمشهر بخش اول سفر دبیر ستاد بازآفرینی شهری پایدار بود.
همچنین رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفر خود در آئین افتتاح پروژه فرهنگسرا و سرای محله بابل حضور یافت .
شرکت آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی حاشیه بابلرود (پل محمدحسن خان تا پل آزادگان) از برنامه های دیگر معاون وزیر راه و شهرسازی در بابل بود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر یکروزه خود به مازندران ضمن بازدید از مسیر جاده ساحلی بهنمیر (جهت بررسی شرایط تملک و آزادسازی) در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث پارک و فضای سبز شهرستان حضور یافت.
گفتنی است در این بازدیدها ، افتتاح ها و برنامه های آغاز عملیات اجرایی پروژه ها، مدیرکل راه و شهرسازی، نمایندگان این شهرستانها در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی این شهرها، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی و استانی حضور داشتند
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.