| کد خبر: 224179 |

نیمی از مسکن مهر مازندران در دولت یازدهم و دوازدهم تکمیل شد

معاون زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که نیمی از طرح‌های مسکن مهر این استان در دولت یازدهم و دوازدهم تکمیل و بهره‌برداری شده است.

تین نیوز

معاون زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که نیمی از طرح‌های مسکن مهر این استان در دولت یازدهم و دوازدهم تکمیل و بهره‌برداری شده است.

به گزارش تین نیوز، سید عباس راهگشای روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در مجموع ۷۴ هزار واحد مسکن مهر در مازندران با نظارت راه و شهرسازی برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در دست اجرا قرار گرفت که ۳۳ هزار واحد از این تعداد با حمایت تسهیلاتی و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز آب ، برق ، گاز و تصفیه خانه فاضلاب بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است.

وی با اعلام این که در مجموع تاکنون پرونده ۹۶ درصد از واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر در شهرهای استان با واگذاری به متقاضیان بسته شد ، توضیح داد : از ۷۴ هزار  واحد مسکونی مهر حدود ۱۶ هزار و ۶۸۸ واحد مسکونی مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار و ۵۷ هزار و ۳۵۱ واحد نیز مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت بود که تمام واحدهای مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

راهگشای  افزود : از مجموع واحدهای مسکونی مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت هم ۵۳ هزار و ۷۰۶ واحد در این شهرها نیز به پایان رسید.

معاون راه و شهرسازی مازندران تعداد واحدهای مسکونی مهر باقی مانده در استان  را سه هزار و ۶۴۵  واحد اعلام کرد و اظهار داشت : تا پایان سال جاری یکهزار و  ۶۴۵ واحد از این تعداد به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : حدود ۲ هزار واحد مسکونی مهر در این استان به دلیل نبود متقاضی از یک سو و تاخیر در پرداخت سهم آورده متقاضیان از سوی دیگر در بلاتکلیفی قرار دارد که براساس دستورالعمل مسکن ملی بخشی از این واحدها در این قالب به متقاضیان واگذار خواهد شد.

بر اساس آمارهای رسمی ، با احتساب بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در دولت یازدهم و دوازدهم به طور مستقیم در مجموع بیش از ۱۱۳ هزار واحد مسکن در مازندران ساخته شد. به طور میانگین طی هفت سال گذشته سالانه بیش ۱۶ هزار واحد مسکونی در مازندران ساخته و تحویل شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.