| کد خبر: 173017 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران بیان کرد:

◄ تقدیر مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از دریانوردان

دریانوردان سفیران فرهنگی ما در کشورهای مختلف هستند.

تین نیوز

تقدیر مدیرکل بنادرودریانوردی مازندران، در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران عرصه دریانوردی استان، دریانوردان ایرانی را سفیران واقعی کشورمان برای معرفی فرهنگ اصیل ایرانی در کشورهای مختلف برشمرد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی مازندران، محمدتقی انزان‌پور روز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی که با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان، شهرستان، شرکت‌های بخش خصوصی و فرماندهان یگان انتظامی در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: روز جهانی دریانوردی فرصت مناسبی برای قدرشناسی و قدردانی از زحمات طاقت‌فرسای دریانوردان عزیزی است که در سخت‌ترین شرایط برای به گردش درآوردن چرخ اقتصادی کشور تلاش می‌کنند.

 وی بابیان این‌که ۸۰‌درصد تجارت جهانی از طریق دریا انجام می‌شود خاطرنشان کرد کشور عزیزمان به دلیل دارا بدون بیش از پنج‌هزار کیلومتر خط ساحلی در شمال و جنوب، ظرفیت بالایی برای بهره‌گیری از مزایای اقتصادی و نظامی این موهبت بزرگ خدادادی برخوردار است.

انزان‌پور افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ دریانوردی و برجسته‌سازی جنبه‌های اقتصادی و امنیتی دریا برای کشوری که از ساحل زیادی برخوردار است ضروری است. در ادامه ابوطالب گرایلو معاون امور دریایی اداره‌کل بنادرودریانوردی استان مازندران به قرائت پیام کی‌تاک‌لیم دبیر کل سازمان جهانی دریانوردی (IMO) پرداخت.

در پایان ضمن اهدا لوح سپاس از زحمات تعدادی از دریانوردان نمونه شاغل در اداره کل و شرکت‌های بخش خصوصی و دیگر ارگان‌های دریایی استان، در آستانه روز تکریم بازنشستگان از تعدادی از این عزیزان قدرانی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.