| کد خبر: 256847 |

کارخانه شهرداری قزوین آسفالت رنگی تولید می کند

شهردار قزوین گفت: کارخانه آسفالت شهرداری قابلیت تولید آسفالت رنگی را دارد و بخش قابل توجهی از آسفالت مورد نیاز سازمان عمران شهرداری قزوین برای معابر سطح شهر از کارخانه آسفالت تامین می شود.

تین نیوز

مهدی صباغی، شهردار قزوین با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت شهرداری قابلیت تولید آسفالت رنگی با فناوری های جدید را دارد؛ گفت: بخش قابل توجهی از آسفالت مورد نیاز سازمان عمران شهرداری برای معابر سطح شهر از کارخانه آسفالت تأمین می شود.

وی از اجرای عملیات تولید آسفالت رنگی با فناوری جدید در بوستان مادر و کودک خبر داد و گفت: عملیات آسفالت ریزی رنگی یک هزار مترمربع از بوستان بانوان مادر و کودک (دور حوض و ورودی) انجام می شود.

به گزارش تی نیوز به نقل از ایمنا، مهدی صباغی با بیان اینکه بخش های مختلف عملیات اجرای قطعات دیوارها و سپتیک پروژه اتصال زیرگذر بلوار ولایت به بلوار آیت الله ابوترابی در دست انجام است، اظهار کرد: عملیات بتن ریزی قطعه ۳۸، بتن ریزی فونداسیون قطعه ۴۷ و قالب بندی قطعه ۲۲ در دیواره غربی به همراه عملیات قالب بندی قطعه یک، آرماتوربندی قطعه سه و آرماتوربندی فونداسیون قطعه هشت از دیواره رمپ خروجی کمربندی به بلوار آیت الله خامنه ای در دست اقدام است.

وی افزود: عملیات آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی سپتیک محل جمع آوری آب های سطحی در مسیر سواره نیز در حال اجرا است.

شهردار قزوین با بیان اینکه معضلات ترافیکی میدان یادگار امام (ره) و طرح اصلاح هندسی احداث بلوار ۶۵ متری حد فاصله میدان یادگار امام تا باراجین بررسی شده است، تصریح کرد: عملیات ترمیم ترانشه در سطح معابر ناحیه مینودر و کوثر، میدان مرصاد، خیابان های بدر غربی، سردار و آذربایجان با هدف تردد آسان شهروندان انجام شد.

صباغی از اجرای عملیات تراکم بستر در بازارچه پونک واقع در ناحیه مهدیه با هدف تسهیل در رفت وآمد و افزایش طول عمر آسفالت خبر داد و اضافه کرد: لکه گیری آسفالت و ترمیم ترانشه معابر ناحیه شهید بابایی با هدف سهولت در تردد شهروندان و رفع ناهمواری های خیابان پردیس در دستور کار پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو قرار دارد.

صباغی از اجرای عملیات تراکم بستر در بازارچه پونک واقع در ناحیه مهدیه خبر داد و اظهار کرد: این اقدام توسط پیمانکار آماده سازی معاونت عمرانی منطقه سه با هدف تسهیل در رفت و آمد و افزایش طول عمر آسفالت در حال انجام است.

وی با اشاره به تداوم ایمن سازی معابر سطح شهر با نصب علائم و ملزومات ترافیکی، خاطرنشان کرد: با هدف هشدار به رانندگان، افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات و هدایت صحیح جریان ترافیک عملیات نصب استوانه های ترافیکی، تابلوها و علائم ترافیکی در خیابان های ۷ دی و ایثار انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.