| کد خبر: 256686 |

سرعتکاه های استاندارد در قزوین نصب می شوند

عملیات نصب سرعتکاه های آسفالتی استاندارد در بلوار شهید صیادشیرازی و بلوار شهید چگینی انجام شده است و این عملیات در سطح شهر تداوم دارد.

تین نیوز

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد، عملیات نصب سرعتکاه های آسفالتی استاندارد در بلوار شهید صیادشیرازی و بلوار شهید چگینی انجام شده است و این عملیات در سطح شهر تداوم دارد.

به گزارش تین نیوز، صباغی در گفت و گو با ایمنا، اظهار کرد: مرمت جداول فرسوده در خیابان نیروی زمینی واقع در ناحیه مینودر قزوین به سرعت در حال اجرا است.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت و مرمت معابر در ناحیه مینودر ادامه دارد، گفت: در این نوبت ترانشه های بلوار بسیج واقع در محله کوثر ترمیم شد و اردیبهشت ماه امسال بیش از ۲۲۰ مترمربع لکه گیری آسفالت در این ناحیه انجام شده است.

صباغی با بیان اینکه جدول گذاری در پروژه پیاده روسازی بلوار سیدالشهدا در ناحیه مینودر با هدف افزایش سرانه فضای سبز و تردد آسان شهروندان در دستور کار است، گفت: عملیات احداث سرعت کاه های آسفالتی استاندارد در سطح شهر تداوم دارد.

وی افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد، عملیات نصب سرعتکاه های آسفالتی استاندارد به صورت hump در بلوار شهید صیادشیرازی و بلوار شهید چگینی انجام شده است.

شهردار قزوین اظهار کرد: نخاله برداری و پاکسازی معابر در خیابان نرگس واقع در ناحیه مهدیه به منظور رعایت بهداشت در محلات و زیبایی بصری چهره شهر در دستور کار مدیریت شهری است.

شهردار قزوین با اشاره به نشست بررسی مشکلات تاکسی های خطی درون شهری ناوگان تاکسیرانی ، خاطرنشان کرد: تقاضا برای نصب سایه بان در بعضی ایستگاه ها، معضل مسافربرهای شخصی، ترمیم آسفالت بعضی از خطوط، ترمیم خط کشی و ایجاد علائم ترافیکی در بعضی از ایستگاه ها از مشکلات نمایندگان خطوط درون شهری است که مقرر شد درخواست ها برای تحقق به دقت پیگیری شود.

صباغی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین دارای ۲۸ خط درون شهری است و حدود ۵۶۰ دستگاه تاکسی در این خطوط مشغول فعالیت هستند و در آینده نزدیک نشست بررسی مشکلات خطوط روستایی (برون شهری) ناوگان تاکسیرانی با حضور نمایندگان آن ها برگزار خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 1 0

    باز چه کسی رانتی به جیب میخواد بزنه . ازینا وارد کرده میخاد بودجه رو از جیب ملت شهرداری بزنه به جیب خودش .

    از خارجی ها یاد بگیرید چطوری سرعت گیر ۳بعدی میزارن

  • علی 0 0

    شهر قزوین به شهر راهنمایی سرعتگیر های غیر استاندارد و خطر افرین برای رانندگان معروف است و طی سالها این معضل که سیاست غلط راهنمایی و رانندگی و شهرداری این استان بوده در جاده های بین شهری و خیابانها باعث عصبانیت رانندکان گریده .