| کد خبر: 246562 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین عنوان کرد،

نرخ بلیت اتوبوس برای زائران اربعین قزوین مشخص شد

قیمت بلیت از قزوین تا مرز مهران در استان ایلام برای اتوبوس‌ های 25نفره 481 هزار تومان، اتوبوس های 32 نفره385 هزار تومان و اتوبوس‌ های 44 نفره 289هزار تومان تعیین شد.

تین نیوز

قیمت بلیت از قزوین تا مرز مهران در استان ایلام برای اتوبوس‌ های 25نفره 481 هزار تومان، اتوبوس های  32 نفره385 هزار تومان و اتوبوس‌ های 44 نفره 289هزار تومان تعیین شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، قیمت بلیت از قزوین تا مرز مهران در استان ایلام برای اتوبوس‌های 25نفره 481هزار تومان، اتوبوس های  32نفره385 هزار تومان و اتوبوس‌های 44 نفره 289هزار تومان  تعیین شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با اعلام نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای در ایام اجرای طرح اربعین حسینی(ع)، قیمت بلیت از قزوین تا مرز مهران ‌ در استان ایلام برای اتوبوس‌های 25نفره 481هزار تومان، اتوبوس های  32نفره385 هزار تومان و اتوبوس‌های 44 نفره 289هزار تومان تعیین شده است.

علیرضا معیری‌ پور افزود:برنامه ریزی های لازم برای اعزام و ارایه خدمات به زائران اربعین از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل با دستگاه های مربوط  آغاز شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کمیته برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین 1401 اضافه کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسایل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران تیم های این اداره کل از  هم‌اکنون در دفتر نمایندگی این اداره کل در محل پایانه مسافربری قزوین مستقر هستند.

معیری‌ پور ادامه داد: در همین راستا برای رسیدگی فوری به تخلفات ناوگان و شرکت های حمل و نقل مسافر ، کمیسیون های ماده 11و 12 به صورت ویژه و روزانه با متخلفان از  قوانین حمل و نقلی برخورد خواهند کرد.

به گفته وی زائران نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

معیری‌ پور با بیان اینکه برای جابه‌جایی زائران اربعین هیچ مشکلی از نظر کمبود سوخت وجود ندارد، گفت: سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل مسافر طی این مدت به میزان 2.5برابر عملکرد مردادماه آن شارژ شده است.

معیری‌ پور همچنین از انجام برنامه ریزی های لازم از سوی این اداره کل برای استفاده  حداکثری از ظرفیت ناوگان مینی بوس مجهز و کولردار در ایام اجرای طرح اربعین خبر داد.

وی از هموطنان خواست با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل ونقل جهت اعزام زائران اربعین از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و سفرهای خود با ناوگان حمل و نقل را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:البته برای ارایه خدمات به سایر مسافران، شرکت های حمل و نقل مجاز هستند حداکثر تا سقف 10درصد از ظرفیت خود را به مقاصد غیر از اربعین اختصاص دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.