| کد خبر: 246437 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان قزوین،

روکش آسفالت 60 کیلومتر راه روستایی استان قزوین

60 کیلومتر راه روستایی استان قزوین با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد تومان درنخستین سال فعالیت دولت سیزدهم آسفالت شد.

تین نیوز

60 کیلومتر راه روستایی استان  قزوین با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد تومان در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم  آسفالت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر افزود: اقدامات شاخصی در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم از جمله روکش آسفالت 60کیلومتر راه روستایی و بازگشایی، تعریض و  احداث ابنیه فنی و زیرسازی 53کیلومتر راه روستایی با اعتبار 114میلیارد تومان انجام شده که از مهم ترین دستاوردهای این دولت برای محرومیت زدایی  و توسعه روستاها بوده است.

وی اضافه کرد:یکی دیگر از اقدامات مهم در این دولت روکش مجدد آسفالت 36کیلومتر از راه های شریانی و اصلی است که با اعتبار 67میلیارد تومان طی یک سال اخیر اجرا شده است.

حق ‍ لطفی ادامه داد:اجرای 16کیلومتر روشنایی طولی به ارزش 7میلیارد تومان در حوزه ارتقای ایمنی راه ها، تعمیر و مرمت 10دستگاه پل با اعتبار 20میلیارد تومان و نصب نیوجرسی مفصلی به طول 12هزار متر و به ارزش 24میلیارد تومان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم بوده است.

حق لطفی همچنین، اجرای هزار و 500 کیلومتر خط کشی راه ها به ارزش 13میلیارد و 500 میلیون تومان، خرید یک دستگاه بیل مکانیکی برای تقویت تجهیزات ماشین آلات راهداری به ارزش 557میلیون تومان و بهره برداری از 2مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به ارزش 50میلیارد تومان را بخش دیگری از اقدامات شاخص این دولت عنوان کرد و گفت:به منظور توسعه مدیریت هوشمند در یک سال گذشته 2دستگاه دوربین نظارت تصویری به ارزش 654میلیون تومان و 2دستگاه سامانه تردد شمار  به ارزش 40میلیون تومان به تجهیزات مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای افزوده شده است.

وی همچنین جابه جایی 10میلیون و 717هزار و 400تن کالا و یک میلیون و 910هزار و 763 مسافر با ناوگان حمل و قل جاده ای، ایمن سازی 12 مدرسه در حاشیه راه و اهدای 50کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت را از جمله اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه حمل و نقل جاده ای در استان قزوین عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه برای اجرای پروژه های هفته دولت 122 میلیارد تومان هزینه شده است افزود:22طرح بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی و روستایی با مجموع 91کیلومتر از جمله پروژ هایی است که طی ایام هفته دولت در حال بهره برداری هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.