| کد خبر: 238944 |

◄ خدمات رسانی 350 نیرو در 26 پایگاه و راهدار خانه در زمستان در استان قزوین

جواد حق لطفی در دیدار با سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز گفت: در اجرای طرح زمستانی 350 نفر راهدار و نیرو های این اداره کل در 26 پایگاه و راهدار خانه امر کمک رسانی به رانندگان و مسافرین در محورهای مباسلاتی استان خدمات رسانی می کند.

تین نیوز

قزوین- سید مرتضی نصری| مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از خدمات رسانی 350 نیرو در 26 پایگاه و راهدار خانه در زمستان در این استان  خبر داد.

جواد حق لطفی در دیدار با سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک قزوین و سید مرتضی نصری مدیر استان های تین نیوز با بیان این مطلب اظهار کرد در اجرای طرح زمستانی 350 نفر راهدار و نیرو های این اداره کل در 26 پایگاه و راهدار خانه امر کمک رسانی به رانندگان و مسافرین در محورهای مواصلاتی استان خدمات رسانی می کند. این مقام مسوول افزود: برای نیل به این مقصود همحنین 350 دستگاه ماشین آلات نیز به خدمت گرفته شده اند که این امر موید همکاری و هماهنگی این اداره کل با دستگاه های اجرایی و امدادی در جهت انجام بهینه تر ماموریت هاست.

وی گفت: اصحاب رسانه و پرسنل اورژانس های هوایی پایگاه هوانیروز در استان های قزوین و زنجان در جهت آگاهی بخشی به شهروندان و رانندگان ایفای نقش می کنند و انعکاس واقع گرایانه ی اخبار و سرعت در انتقال مجروحین در تصادفات توسط نیرو های اورژانس هوایی هوانیروز بسیار حایز اهمیت است.

حق لطفی ضمن تقدیر از تلاش های خبرنگاران و پرسنل پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک خواستار تداوم همکاری این بخش ها در جهت اطلاع رسانی و امداد و نجات حوادث و برای جلوگیری از کاهش تصادفات در محور های مباسلاتی استان قزوین گردید.

در ادامه سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک قزوین با بیان این مطلب که پرسنل تلاشگر این پایگاه در استان های قزوین و زنجان (اورژانس هوایی) در مناطق صعب العبور و کوهستانی امر انتقال حادثه دیدگان حوادث جاده، اعزام مادران باردار و سقوط از ارتفاع را بر عهده دارد، افزود این پایگاه معین 12 کشور در حوادث غیر مترقبه است.

فرمانده پایگاه هوا نیوز شهید امینی آبیک قزوین با اشاره به این که اطفا حریق جنگل های استان گیلان، مازندران وگلستان را از دیگر فعالیت های این یگان خدماتی نظامی برشمرد.

این مقام مسوول خدمات رسانی به بیش از 1200مورد حادثه دیده در طی سال های فعالیت این پایگاه در استان های قزوین و زنجان را بیانگر اهمیت و کارکرد فعالانه ی پرسنل در امر امداد رسانی به شهروندان و مسافرین بیان کرد و خواستار رفع برخی مشکلات و تنگناها شامل خط کشی رمپ های پروازی برای اجرای بهینه تر خدمات از سوی اداره ی کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین شد، که در هر قسمت دستورات لازم از سوی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به تامین امکانات این پایگاه قول مساعدت و پیگیری لازم را به مسوولان اجرایی این اداره کل ارایه کرد .

در ادامه این نشست مدیر کل حمل و نقل و راهداری استان قزوین با اشاره به نقش آفرینی رسانه ها و خبرنگاران در عرصه های اطلاع رسانی خواستار همکاری فی مابین تین نیوز به عنوان تنها رسانه ی حمل و نقل کشور با این اداره کل شد که از سوی مدیر استان های تین نیوز نسبت به این موضوع قول مساعدت و پیگیری در راستای همکاری بهینه تر برای برون رفت از مشکلات ارایه شد.

استان قزوین، با وجود آزاد راه ها و جاده های مباسلاتی به عنوان کریدور شمال، جنوب و غرب به شرق است و 12 استان کشور را به هم مرتبط می سازد.

 

93ea7b50-08b3-41e8-9a67-f8d093911c29

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.