| کد خبر: 224697 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خبر داد

30 تیم راهداری با ۱۸۰ دستگاه تجهیزات مشغول فعالیت هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به آغاز عملیات راهداری زمستانی گفت: ۳۰ تیم راهداری با ۱۸۰ دستگاه تجهیزات برای خدمات رسانی به رانندگان جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان بوشهر مشغول به فعالیت هستند..

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به آغاز عملیات راهداری زمستانی گفت: ۳۰ تیم راهداری با ۱۸۰ دستگاه تجهیزات برای خدمات رسانی به رانندگان جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان بوشهر مشغول به فعالیت هستند..

به گزارش تین نیوز از بوشهر ، سیدحمیدرضا علم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت روز حمل و نقل و راهداری و با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار از راهداران و فعالان عرصه حمل و نقل برای تلاش بی‌دریغ در شرایط دشوار تقدیر کرد.وی دراین باره اظهار داشت: پرستاران فرشتگان نجات انسان‌ها در مراکز درمانی و راهداران فرشتگان نجات انسانها  در جاده‌ها هستند..

وی از آغاز عملیات راهداری زمستانی در کشور خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر امسال در وضعیت ترسالی قرار دارد و امسال بارش ها با حجم بیشتر از میانگین آغاز شد به طوری که دراولین باران در حوزه دشتستان با بیشترین میزان بارش 165 میلی‌متر بارندگی داشتیم....

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهربا توجه به شرایط اقلیمی استان و شروع بارش ها از اواسط پاییز اظهار داشت: راهداران با تجهیزات کامل از آبان‌ماه در جاده‌ها مستقر شده‌اند وی ادامه داد: در این استان هفت راهدارخانه فعال است و برای خدمات رسانی به رانندگان جاده‌ای در محورهای ارتباطی نیز ۳۰ تیم راهداری با ۱۸۰ دستگاه تجهیزات مستقر هستند. .

علم، با اشاره اینکه اکنون اتوبوس‌های جاده‌ای و حمل و نقل مسافر با 30 درصد ظرفیت فعال هستند افزود: با توجه به هزینه‌های نگه‌داری این ناوگان در ایام کرونایی بسیار متضررشده است و متحمل خسارت بالایی است.

.این مسئول نظارت ها در ناوگان اتوبوسی را بسیار خوب دانست گفت و قوانین و شیوه‌نامه‌ها  به بهترین شکل ممکن رعایت می‌شود و تا کنون گزارشی در این باره نداشتیم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به افزایش حمل بار نسبت به سال گذشته خبرداد و افزود: ناوگان حمل و نقل بار شبانه‌روز فعال هستندو در این مدت با وجود شرایط کرونایی حمل بار در محصولات کشاورزی، کالاهای تجاری و بندری، کارخانه‌های سیمان و دیگر کارگاه‌ها 6.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به پروژه‌های عمرانی پرداخت و بیان کرد: پروژه‌های مختلفی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در حال اجرا است که روکش آسفالت محور کوهستانی کنارتخته به دالکی، ورودی شهرها و رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز از آن جمله است.

علم، به خسارت ناشی از  جاری شدن سیل به جاده‌ها پرداخت و خاطر نشان کرد در بارندگی 16 آذر بیش از 38 میلیارد تومان به محورهای مواصلاتی استان خسارت وارد شد که بیش ازدو سوم آن مربوط به جاده‌های دشتستان است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی ابرار در استان بوشهر بیان کرد: در اجرای این طرح، راه‌های روستایی در محورهای مختلف پیش بینی شده است که اجرای 5 کیلومتر در محور برازجان به باغ تاج،  5 کیلومتر در راه روستایی تنگ‌خون پشتکوه و بندو دشتستان، و دشت‌پلنگ دشتی از آن جمله است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح شانه‌سازی در جاده  ساحلی بوشهر به دیر خاطر نشان کرد: در این راستا اقدامات مهم و موثری انجام شده که 3 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

علم از کاهش 16درصدی تصادفات و تلفات جاده ایی نسبت به سال قبل خبرداد و افزود: استان بوشهر جز 5 استان برتر کشور در این عرصه معرفی شده است.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.