| کد خبر: 238830 |

◄ غار قلعه کرد شهرستان آوج یک ظرفیت گردشگری بالقوه در کشور

نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج به همراه صوفی بخشدار مرکزی و روسای ادارات بنیاد مسکن، برق،منابع آب و جهاد کشاورزی شهرستان با حضور در روستای قلعه کرد با اهالی این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

تین نیوز

قزوین_ سید مرتضی نصری| نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در این دیدار بیان کرد: دیدارهای حضوری  با مردم، به کاهش فاصله اجتماعی مدیران با مردم کمک می کند و همچنین درک مسئولان و مدیران را از مسائل و مشکلات، بیشتر می کند که با دید وسیع تر می توانند کمک حال مردم باشند.

وی افزود: باید اتاق کار و مدیریت مدیران به وسعت جغرافیای شهرستان باشد و نباید در اتاق های در بسته منتظر مردم بمانند و خود با برنامه ریزی هدفمند به دیدار مردم در مناطق و نواحی مختلف شهری و روستایی بروند.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه تصریح کرد: روستای قلعه کرد از روستاهای با ظرفیت گردشگری شهرستان محسوب می‌شود که بقایای به دست آمده از اکتشافات و حفاری های دو سال اخیر نشان می دهد که این نقطه قدیمی ترین مرکز و سکونتگاه انسانی در فلات ایران می باشد.

وی افزود: برای اینکه شاهد شاهد رونق اقتصادی و توسعه منطقه در آینده نزدیک باشیم انتظار می‌رود اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با تسریع در فرایند حفاری درب این اثر و مرکز گردشگری را به روی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی باز کند.

وی افزود:مشکل شبکه و انشعاب برق ۲۶ خانوار از اهالی این روستا با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا دهه فجر امسال رفع می شود و طرح آسفالت ۱۵۰۰ متر از معبر ورودی این روستا نیز با همکاری بنیاد مسکن و تخصیص اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان در حال پیگیری و اقدام می باشد.

نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در پایان افزود:با هماهنگی و توافق به عمل آمده به زودی اختلاف دو روستای قلعه کرد و دیدار بر سر حقابه آب کشاورزی نیز با همکاری و محوریت دستگاه های ذیربط و همکاری اهالی، ریش سفیدان و شوراهای دو روستا مرتفع و حل خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.